מותג פומה נכנס לראשונה לחנויות מעצבים: ישקיע במהלך 500,000 שקל

פומה נכנסת לראשונה לחנויות מעצבים כחלק ממהלך שיווקי אסטרטגי בינלאומי שמובילת הנהלת החברה. במסגרת המהלך תשווק קולקציות נעלי מעצבים במהדורות מוגבלות בחנויות מולטי-ברנדס טרנדיות. קולקציה ראשונה בפרויקט זה כוללת עיצובים של אלכסנדר מקווין, ניל בארט, ופיליפ סטארק.



פומה ישראל תשקיע במהלך 500,000 שקל. אייל פינטו מנהל השיווק של פומה ישראל מציין:


"אנו שמחים לבשר כי החברה העולמית אישרה את רשת 'רזילי' כפלטפורמה מתאימה לשיווק מהדורות המעצבים המוגבלות. בזאת ייהנו צרכני האופנה בישראל מהזמנות לרכוש פריטים ייחודיים מקטגוריית מוצרים מקסימה של פומה שטרם שווקה עד היום בארץ".



המהדורה הראשונה בישראל תשווק ברשת "רזילי" אשר אושרה כנקודת מובילת טרנד על ידי פומה העולמית.



"פומה", מותג הספורט הנחשק בעולם, מיוצג בישראל החל משנת 1982 על ידי "גרונדמן ושות בע"מ". מוצרי "פומה" נמכרים בארץ ב- 4 חנויות דגל וחנות עודפים בבעלות "גרונדמן ושות בע"מ" וב-400 נקודות מכירה. "פומה" היא המלבישה הרשמית של נבחרת ישראל.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''