מותג קרלסברג משיק אתר אינטרנט סלולרי

לראשונה בישראל, מותג בינלאומי משיק אתר אינטרנט סלולרי. מותג הבירה "קרלסברג" השיק השבוע אתר אינטרנט סלולרי הכולל תכנים ייחודיים ומלווה את פעילות מבצע "מטוס הכדורגל של קרלסברג". במסגרת המבצע ניתן לזכות בכל יום בכרטיס טיסה זוגי, אירוח וכניסה למשחק הנבחרת בלונדון ע"י שליחת קוד המופיע על פקק בקבוקי הבירה. במהלך זה השקיעה החברה כ-1.5 מיליון ₪.



אתר האינטרנט הסלולרי של קרלסברג כולל פרטים על המבצע, רשימת זוכים, תכנים סלולרים ייחודיים של קרלסברג, גישה לאתרי הספורט באינטרנט הסלולרי והוא מתעדכן מדי יום לאורך המבצע.



מהחברה נמסר היום כי הגישה לאתר פשוטה ומתאפשרת ע"י שליחת המילה "קרלסברג" כהודעת SMS למספר 2400. הלקוח מקבל בחזרה הודעה הכוללת קישור לאתר, לחיצה על הקישור מובילה ישירות לאתר קרלסברג באינטרנט הסלולרי. האתר נגיש ללקוחות שלושת המפעילים הגדולים: סלקום, אורנג' ופלאפון.



אמיר יפרח,סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל אמר כי "חשוב לנו לשמור על קשר דו-סטרי רציף עם לקוחותינו ולכן רק טבעי שנייצר את הפעילות השיווקית שלנו גם דרך אתר אינטרנט סלולרי . קרלסברג כמותג הבירה הבינלאומי המוביל בישראל רוצה לחדש תמיד ולהגיע ללקוחות שלה בכל מדיה אפשרית."



את האתר הקימה חברת הפרסום הסלולרי mobi, אשר אחראית על כל הפעילות הסלולרית במבצע. גיא עמי-עד, מנכ"ל mobi, ציין כי "הקמת אתר האינטרנט הסלולרי הנה חלק מתפיסה שיווקית כוללת של הפעילות במדיה הסלולרית שאנו מבצעים עם המותג קרלסברג. מתוך מחקרים שבוצעו בעולם וגם בישראל אנו יודעים כי צרכנים מגבירים את אהדתם למותגים הנגישים להם באמצעות הטלפון הסלולרי".

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת