מותג תכשיטי ZABAN הנמכר ברשת המשביר לצרכן, הכריז על מהלך נרחב של מיתוג מחדש הכולל שינוי שם, עיצוב מחדש של נקודות המכירה ובניית שפה פרסומית חדשה.
מהלך המיתוג מחדש, כולל את שינוי שם המותג מ'תכשיטי CORAL' ל'תכשיטי ZABAN', שפה גראפית חדשה, מיתוג מחדש של סניפי צבאן ברשת המשביר לצרכן ושל ששת סניפי צבאן והחדרת המותג המחודש בקמפיין פרסומי רחב היקף באמצעות משרד הפרסום אליקים, הרמן & נהרדעא, הנושא את הסלוגן: "PURE GOLD. REAL DIAMONDS". בקמפיין טלוויזיוני ועל גבי מודעות פרסום בעיתונות היומית, במגזינים וברשת האינטרנט.
מטרת המהלך הינו להעניק למותג ZABAN זהות ייחודית, נחשקת ומבודלת, כמותג בעל 'אם ואב', כזו אשר תביא לידי ביטוי את הבטחתו, ערכיו ואישיותו, תוך הפיכה למותג אופנה נחשק היוצר תחושת שיוך והזדהות ומוביל את הקטגוריה.
סך ההשקעה במהלך עומד על כ- 2 מיליון ₪.
בכור צבאן , מייסד ומנכ"ל תכשיטי ZABAN ,מציין כי "תהליך המיתוג מחדש אותו אנו מובילים, מעמיד את איכות המוצרים ואיכות השירות במרכז ועל כך מעיד הסלוגן הנבחר: "PURE GOLD. REAL DIAMONDS". תכשיטי ZABAN רואים בצרכן הישראלי מבין באופנה ומעריך מותג כחול-לבן שנבנה בארץ, בעל שורשים ושיוך, המשתמש בחומרי גלם איכותיים, אמיתיים וללא פשרות; כל זאת במקביל לייבוא קולקציות תכשיטים בינלאומיות הבלעדיות לרשת".