מותג Boss ומרכז סוזן דלל יוצאים בשיתוף פעולה

מותג הבישום Boss ומרכז התרבות הישראלי, סוזן דלאל, יחברו לשיתוף פעולה במסגרת פסטיבל המחול הבינלאומי, אשר ייערך במרכז התרבות.



פסטיבל המחול הבינלאומי הינו אירוע המתקיים אחת לשנה ומרכז בתוכו 16 מופעי מחול של קבוצות מכל העולם.



במסגרת שיתוף הפעולה יחלקו נציגי המרכז דוגמיות של הבושם החדש לאישה מבית בוס: Boss Essence De Femme והבושם לגבר – Boss Selection, מבית הבישום Boss.



קהל היעד המרכזי של מותג הבישום קהל הינם גילאי 26 – 40.


אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)