מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת Guinness בישראל, וחברת IBBL-SPIRIT משווקת מותג BUSHMILLS יוצאות בפעילות שיווקית מיוחדת לרגל החג האירי המסורתי – BLOOMSDAY, המצוין מזה 103 שנים באירלנד וברחבי העולם בתאריך ה- 16.6.
הפעילות, בהשקעה של כרבע מיליון ₪, כוללת מודעות עיתונות, ופעילות קד"מ בפאבים איריים מובילים ברחבי הארץ במהלך סוף השבוע של ה-15 ו-16 ביוני.
חגיגות ה BLOOMSDAY בעולם כולו נחגגות מידי שנה ב-16 ביוני מאז שנת 1904, אותו יום בו יוצא ליאו בלום למסע הזוי בין פאבים, מסעדות ובתי מרזח ברחבי דבלין, מסע אשר מסתיים בזרועותיה של אשתו, מולי בלום. מסעו הפתלתל של ליאו בלום הוא צירו של הספר "יוליסס" מאת גיימס גויס, שנבחר לרומן הטוב ביותר של המאה העשרים ואשר לכבודו הוכרז BLOOMSDAY כחג לאומי באירלנד.
במסגרת הפעילות, יקושטו הפאבים בבלונים כתומים ולבנים השייכים לדגל הלאום האירי ובשרשראות דגלים ססגוניות. בפאבים המובילים תיערך פעילות קד"מ של קבוצות שחקנים הלבושים ברוח תחילת המאה – גברים בטוקסידו ונשים בשמלות אשר יזמינו את הקהל לחוות עימם את רוח התקופה ולהקשיב לרחשי ליבו של ליאו בלום במהלך המסע שלו אחר האמת ,השחקנים יילוו על ידי נגן חמת חלילים שישרה באמצעות מוזיקה אירית מסורתית. ברוח החג האירי יחלקו הדיילים כובעים ברוח התקופה – כובעי חצי צילינדר. סיגארים איכותיים ועוד מגוון מתנות ייחודיות .
אלעד דור מנהל מותג גינס במבשלות בירה ישראל: "אנו רואים בחגיגות הבלומס דיי הזדמנות לחזק את המודעות למותג Guinness ולמותג BUSHMILLS וקשירתם לשורשי התרבות האירית. אנו מזמינים הקהל לבוא ולחגוג עימנו בפאבים ובארים רבים ברחבי הארץ עם מוסיקה אירית, מתנות, דיילות ועוד".
מותג Guinness משווק בישראל על ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ משנת 1996. הפנייה לשוק הבירות stout הייתה מתוך ראייה אסטרטגית אשר ראתה חשיבות בפנייה לפלח שוק ייחודי ושונה אשר באותה תקופה לא זכה למענה הולם וכן מתוך כוונה עתידית לפיתוח מורחב של המותג ומיצובו כמותג סופר פרימיום מספר אחת בישראל.