מותג "אדום אדום" של תנובה, זכה בפרס מוצר השנה, בקטגוריית 'מוצרי בשר ותחליפיו' בתחרות היוקרתית המציגה את בחירת הצרכנים לחדשנות מוצרית.
המותג, זכה אתמול בפרס מוצר השנה לאחר שעמד בקריטריונים המחמירים של חבר השופטים ו– 3000 צרכנים שהשתתפו במחקר צרכנים מקיף לקביעת זוכי תחרות מוצר השנה. מחקר הצרכנים נערך ע"י מכון TNS טלגאל המנהלים מחקרים באירופה עבור 'מוצר השנה' על פי אותה מתודולוגיה. מחקר הצרכנים שנערך הנו הסקר הגדול והמקיף שנערך עד כה בישראל וכלל בדיקת שביעות רצון וכן לראשונה נבדק העניין במוצר והמשיכה למוצר.
פרסי 'מוצר השנה' מוענקים ב-20 מדינות בעולם למוצרי צריכה חדשניים, בהן צרפת, בריטניה, ספרד, איטליה, בלגיה, פורטוגל ועוד. זו השנה השנייה שהפרסים מוענקים בישראל, בתחרות המאורגנת בארץ מטעם פורום השיווק.
"הזכייה בפרס מוצר השנה מהווה עדות אובייקטיבית של הצרכנים לשביעות הרצון הגבוהה ממותג "אדום אדום" ונדבך נוסף בהצלחה הכוללת של המותג והביקוש הגבוה לו הוא זוכה מקרב קהל הצרכנים בישראל", מסר רועי הראל, מנהל שיווק בקר תנובה. "אדום אדום" הינו המותג הראשון בתחום הבשר הטרי בישראל ומהווה חדשנות פורצת שמלווה את השקת המותג הן במוצרים והן בפעילויות שיווקיות שיוצרות חווית קנייה חדשה של בשר ברשתות".
עוד נמסר מהחברה כי מעתה, על אריזות מוצרי "אדום אדום" יוטבע לוגו אדום של "מוצר השנה".