מותג משקאות החלב SHOCK הכריז הבוקר על פעילות שיווקית אינטראקטיבית חדשה: משחק המשלב אינטרנט עם פעילות שטח שמהותו חיפוש אחר התרנגול של SHOCK. לצורך המשחק הוקם באתר bokershock.co.il מיני סייט חדשני המשלב משחק אינטראקטיבי ושימוש במפות המסייעות למציאת התרנגולים.
לדברי חגית אדלר, מנהלת אגף השיווק בתשלובת החלב: "SHOCK הינו מותג חזק מאוד בקרב בני הנוער, ולכן חיפשנו מהלך שיווקי מאתגר על מנת לעורר אותם. הפעילות מעבירה חווית מותג, והיא המשך לקשר האינטראקטיבי אותו אנו מפתחים בשנים האחרונות עם קהל יעד זה.
הפעילות היא למעשה על בסיס המודל המוצלח של משחק הפופולארי במדינות רבות באירופה ובארה"ב – URBANHUNT . חברת נייק למשל, השיקה את הנעל האורבנית Air Force-X MID באמצעות משחק URBANHUNT שהטריף את מנהטן, המשחק שילב פעילות אורבנית רחבה תוך שימוש ב- SMS ואינטרנט.
עוד נמסר מהחברה כי הפעילות השיווקית מיועדת להפעיל את הנוער בתחילת הקיץ, תקופת סוף המבחנים, והשיטוט האינסופי ברשת. על מנת לחזק את המשחק ואת חווית המותג, הוחלט לצאת בקמפיין רחב היקף ומשלב אמצעי מדיה שונים (טלוויזיה, אינטרנט, שילוט חוצות) ובפעילות קד"מ מאסיבית (פעילות בבתי ספר, בשטח, גלויות שלי, שלטים על גלגלים) על מנת לפגוש כל אחד ואחד מקהל היעד הרלוונטי.
קרדיטים:
פעילות קד"מ: סופרפוש
קמפיין טלוויזיה: מקאן אריקסון
אינטרנט: מקאן דיגיטל