"התקבלו כל האישורים הסופיים עבור כל דגמי טורנדו סופר אינוורטר והם מאושרים לשיווק, למתחרים שלנו הסתיימה תחמושת ההשמצות הקטנונית וכעת הם נותרו בנחיתות טכנולוגית מולנו", אומר רונן בזזי, מנכ"ל קבוצת טורנדו
מזגני טורנדו סופר אינוונטר, שנגדם יצאה אלקטרה במודעות ענק בסוף השבוע על שהם פורסמו בטרם הסתיימו הבדיקות הסופיות, קיבלו אתמול את כל האישורים הנדרשים ממכון התקנים הישראלי.
"המתחרים שלנו נכנסו ללחץ ואיבדו את העשתונות נוכח הגידול המרשים שלנו בנתח השוק ובהעדפה של הצרכנים (גידול בהעדפה של 50% החודש בהשוואה לאפריל 09). המתחרים, שלא היה להם מענה טכנולוגי לסדרות החדשות שהשקנו הקיץ, החליטו לצאת בקמפיין נגיטיבי במאות אלפי שקלים על כך שהקדמנו להשיק מוצרים שטרם היו זמינים למכירה. הקמפיין הנגטיבי רק סייע לנו להגביר את המודעות למזגנים החדשים ולהגדיל את הביקושים למזגני טורנדו בכלל ומזגני סופר אינוורטר בפרט", הוסיף בזזי.
"כעת כאשר יש בידינו, כפי שהבטחנו, את כל האישורים הנדרשים והמוצרים זמינים לשיווק, המתחרים נותרו לעמוד מולנו בנחיתות טכנולוגית. אני סומך על תבונתו של הצרכן לדעת להבחין בין מוצר חדשני ומתקדם למוצר אחר".