מזרחי-טפחות עולה בקמפיין חדש: אצלנו אין רובוטים

על
רקע העובדה שיותר ויותר חברות מעמידות בחזית השירות שהן מעניקות ללקוחות את ה'בוטים',
על חשבון נותני השירות האנושיים והאישיים, יוצא מזרחי-טפחות בקמפיין חדש: "בוט
תראה מה פספסת", שמתכתב עם המסר האסטרטגי של הבנק: להתקדם ולהישאר בן אדם.


בקמפיין
מדגיש הבנק את יתרונות הקדמה והבנקאות הדיגיטלית, אבל לא כשזה בא על חשבון הלקוח
כתחליף לשירות מידיו של בנקאי בשר ודם. תפיסה ייחודית זו של הבנק מקבלת חיזוק בכל
סקרי הלקוחות שהוא מבצע באופן שוטף, ושמהם עולה כי לצד השימוש הגובר בערוצים
הדיגיטליים בכל הפעולות השגרתיות וה'פשוטות', כשזה מגיע לצמתי החלטה חשובים
הלקוחות מבקשים שתהיה להם האפשרות להגיע מיידית, במגוון ערוצים, לבנקאי אישי
ואנושי, ולקבל ממנו שירות, הכוונה ועצה טובה.


הקמפיין
צולם לצלילי הלהיט "לך לישון" של הזמרת אנה זק ובו הוחלף הפזמון ל"בוט
תראה מה פספסת", מתוך הזדהות עם כל אותם לקוחות שנזקקו למענה אנושי ובמקום
זאת הגיעו לרובוט שאינו מבין אותם כלל. בקמפיין נראה בניין בצורת בועות, ותושביו
מתלוננים ומתוסכלים על כך שהבוט לא מבין אותם, והם לא מבינים אותו. דביר המתגורר
באחת הדירות בבניין, שומע את התסכול של אחת השכנות, מוציא את הראש מהמרפסת, מניד
ראשו ואומר בייאוש: "עוד פעם היא מדברת לקיר.." ואז פונה לשכניו
ואומר: "גם אתכם הבנק פספס? זרק אתכם לדבר עם הבוט? הוא לא בן אדם! במזרחי-טפחות
אין רובוטים! לכל לקוח יש בן אדם בבנק שמכיר אותו, עם טלפון ישיר אליו, אפילו מתוך
האפליקציה! יש יותר מתקדם מזה?"


לדברי
תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: “התקדמות דיגיטלית היא
עניין חשוב והכרחי אך לצד זאת אין תחליף לאנושיות. בניגוד למגמה של בנקים אחרים
במערכת הבנקאית של סגירת סניפים, צמצום מענה אנושי וכוח אדם ושימוש מוגבר בבוטים,
במזרחי טפחות לכל לקוח יש אפשרות להגיע במהירות לבנקאי האישי שלו, בכל הערוצים
הדיגיטליים ובאפליקציה, ולקבל ממנו שירות מיטבי. אנחנו גאים להיות גם מתקדמים וגם אנושיים".

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח