מחלבת טרה בחרה לרכז את פעילותה לחג השבועות סביב גבינת טוב טעם, שתעמוד במרכז הפעילות השיווקית

מחלבת טרה, בחרה להעמיד בראש פעילות חג השבועות את גבינת טוב טעם. פעילות טרה לשבועות תכלול מס' פרויקטים ופעילויות סביב גבינת טוב טעם והגבינות הלבנות של המחלבה, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון ₪. היעד של טרה בשבועות הקרוב להגדיל את המכירות של גבינת טוב טעם פי 6 מהמכר שבשבועיים שלפני החג. משרד הפרסום JWT אחראי לקמפיין.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר