מחלבת יטבתה יוצאת במהלך שיווקי חדשני: פסטיבל כדורים פורחים


מחלבת יטבתה הכריזה הבוקר על מהלך שיווקי חדשני וראשון מסוגו ומשיקה לראשונה פסטיבל כדורים פורחים אשר יתקיים בחול המועד סוכות בפארק תמנע בסמוך ליטבתה בין התאריכים:2.10-30.9.



תמיר מלמוד מנהל השיווק של מחלבת יטבתה ציין כי,"מדובר במהלך שיווקי גדול ומשמעותי שנועד לתת מימד חוויתי לאמירה המותגית של יטבתה. עם ישראל מוזמן לחוות את יטבתה במקום הטבעי שלה – בערבה, בדרך אל החופש, ולטעום את טעם הטבע והמדבריות." מלמוד הוסיף כי "יטבתה פורצת את גבולות המוצר, נוגעת בצרכנים באופן בלתי אמצעי ומביאה לקהל הרחב חוויה ייחודית שתיצרב בזיכרונו".



המהלך ילווה בקמפיין תקשורתי גדול שיחל באוגוסט בהשתתפות הפרזנטור מיכאל הנגבי, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנן עמיחי, היקף המהלך נאמד בכ- מליון $.



סיפור הקמפיין יתמקד בחוויית הרחיפה בכדור פורח ויציג את הפרזנטור, מיכאל הנגבי המוביל את השפה הפרסומית מספר שנים, בניסיונות נואשים לעוף ולהגיע לדבר האמיתי – כדור פורח ענק בצורת שוקו יטבתה.





ממחלבת יוטבתה נמסר כי בנוסף, המהלך ילווה גם במבצע צרכנים חווייתי באינטרנט במסגרתו יוכלו לקוחות יטבתה ליהנות מכרטיסי כניסה בהנחה של 50% לפארק תמנע ולזכות בטיסות זוגיות בכדור פורח.



קרדיטים:


משרד קד"ם ומפיקי הפסטיבל: טרגט מרקט:


קרדיטים משרד פרסום, שלמור אבנון עמיחי


קריאייטיב – תומר ענבר


קופי – צח פלדמן


תקציבאות – מיטל קאופמן ולינה בן צור


סופרוויזרית – יעל טויסטר


פלנר – יהורם דוידי


פלנר ליברו – אורי אורן


מנהל מחלקת מחקר – נעם מנלה


מנהל קריאייטיב – ניר לבני


מנהל קריאייטיב ראשי – גדעון עמיחי


מפיקת משרד – סיגל נוגסי


במאי – שחר סגל


חברת הפקה – POV


מוסיקה – אודי הרפז

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים