מחפשים סימנים למיתון ? הסתכלו על השפתיים




לאחר כעשור של ירידה במכירות ליפסטיק בארה"ב מתברר כי מתחילת השנה יותר נשים מושחות את שפתותיהן במגוון גוונים. על כך מדווחת חברת המחקר NPD. מתחילת ינואר ועד סוף אפריל השנה עלו מכירות השפתונים ברשתות הכלבו בארה"ב ב 7 אחוז, כאשר עיקר העלייה במכירות, 11% , הם של גוונים עזים. היצרן המוביל בתחום זה הוא MAC, ולאחריו לנקומב, קליניק ולאודר. חברת המחקר Port Washington פרסמה דו"ח המראה על גידול מתמיד בקטגוריה זו ב 15 החודשים האחרונים.


פרשנות העורך: רון לאודר, הבעלים של חברת הקוסמטיקה אסתי לאודר, פיתח לפני כעשור את תיאוריית הליפסטיק, לפיה בזמן מיתון עולה השימוש בליפסטיק. על פי תיאוריה זו, נשים רוצות להיראות במיטבן בתקופות כאלה, כדי לשמור על מקום עבודתן, כמו גם לשמר את הזוגיות שלהן. אך דווקא במיתון הקשה של 2008-2009 ירדו המכירות של הליפסטיק. האם העלייה הנוכחית במכירות מייצגת חוסר אמון בהצהרות על יציאתה של ארה"ב מהמיתון?


הפוסט פורסם באתר Trends-News.com


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''