מחקר באנגליה: 1 מתוך 4 משתמשים נוטש מפעיל בגלל בעיות תפעול וממשק לא נוח במכשירים סלולריים

אתר TheCom לחדשות התקשורת בישראל מדווח על מחקר שנעשה באנגליה, המלמד על כך שאחד מתוך 4 לקוחות נוטש חברה סלולרית בשל בעיות וכשלים במכשיר הסלולרי. במחקר השתתפו 1,859 משתמשים, בגילאים 16-34, והוא נערך ביוזמת חברת התוכנה SICAP. המשתתפים האשימו כמעט באופן שווה את היצרנים ואת המפעילים כאשר השירותים לא עבדו.

הסקר הראה שהמפעילים נמצאים בלחץ מתמיד לא רק לדחוף את השירותים, אלא לעשות אותם פשוטים וברורים לתפעול. כאשר מגיעים לשירותים מתקדמים, רוב המשתמשים 80%, מעדיפים ממשק פשוט ויעיל על פני כל דבר אחר, דבר המצביע על המורכבות היתירה של הממשקים לצורך שימוש בשירותים מתקדמים.

נתון נוסף הצביע על כך שבקרב אותם גילאים, 54% מהנשאלים טענו כי הם התקשו להפעיל שירותים כמו גלישה באינטרנט ושליחת תמונות וקבצים, וכנ"ל 43% מכלל המשתמשים הצביעו על אותה בעיה.

המחברים מציינים כי שירות ה – VOICE נמצא בירידה והמפעילים פועלים יותר ויותר על מנת ליצור מקורות הכנסה חדשים מתוכן. כך למשל מצביע הסקר על גידול מתמיד בשימוש בהעברת קבצי וידאו ותמונות, גלישה באינטרנט, קבלת מיילים למכשיר והורדות של אפליקציות. לדברי עורכי המחקר התוצאות מלמדות שקהל היעד של צעירים בני 16-34, הוא קהל היעד העיקרי עבור המפעילים לצריכת השירותים החדשים, ולכן הם צריכים לשים דגש על בעיות הקשורות באמינות המכשירים.

אולי יעניין אותך

 וקס צילום עדו לביא (Large)
 צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
 חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח