אתר TheCom לחדשות התקשורת בישראל מדווח על מחקר שנעשה באנגליה, המלמד על כך שאחד מתוך 4 לקוחות נוטש חברה סלולרית בשל בעיות וכשלים במכשיר הסלולרי. במחקר השתתפו 1,859 משתמשים, בגילאים 16-34, והוא נערך ביוזמת חברת התוכנה SICAP. המשתתפים האשימו כמעט באופן שווה את היצרנים ואת המפעילים כאשר השירותים לא עבדו.
הסקר הראה שהמפעילים נמצאים בלחץ מתמיד לא רק לדחוף את השירותים, אלא לעשות אותם פשוטים וברורים לתפעול. כאשר מגיעים לשירותים מתקדמים, רוב המשתמשים 80%, מעדיפים ממשק פשוט ויעיל על פני כל דבר אחר, דבר המצביע על המורכבות היתירה של הממשקים לצורך שימוש בשירותים מתקדמים.
נתון נוסף הצביע על כך שבקרב אותם גילאים, 54% מהנשאלים טענו כי הם התקשו להפעיל שירותים כמו גלישה באינטרנט ושליחת תמונות וקבצים, וכנ"ל 43% מכלל המשתמשים הצביעו על אותה בעיה.
המחברים מציינים כי שירות ה – VOICE נמצא בירידה והמפעילים פועלים יותר ויותר על מנת ליצור מקורות הכנסה חדשים מתוכן. כך למשל מצביע הסקר על גידול מתמיד בשימוש בהעברת קבצי וידאו ותמונות, גלישה באינטרנט, קבלת מיילים למכשיר והורדות של אפליקציות. לדברי עורכי המחקר התוצאות מלמדות שקהל היעד של צעירים בני 16-34, הוא קהל היעד העיקרי עבור המפעילים לצריכת השירותים החדשים, ולכן הם צריכים לשים דגש על בעיות הקשורות באמינות המכשירים.
הסקר הראה שהמפעילים נמצאים בלחץ מתמיד לא רק לדחוף את השירותים, אלא לעשות אותם פשוטים וברורים לתפעול. כאשר מגיעים לשירותים מתקדמים, רוב המשתמשים 80%, מעדיפים ממשק פשוט ויעיל על פני כל דבר אחר, דבר המצביע על המורכבות היתירה של הממשקים לצורך שימוש בשירותים מתקדמים.
נתון נוסף הצביע על כך שבקרב אותם גילאים, 54% מהנשאלים טענו כי הם התקשו להפעיל שירותים כמו גלישה באינטרנט ושליחת תמונות וקבצים, וכנ"ל 43% מכלל המשתמשים הצביעו על אותה בעיה.
המחברים מציינים כי שירות ה – VOICE נמצא בירידה והמפעילים פועלים יותר ויותר על מנת ליצור מקורות הכנסה חדשים מתוכן. כך למשל מצביע הסקר על גידול מתמיד בשימוש בהעברת קבצי וידאו ותמונות, גלישה באינטרנט, קבלת מיילים למכשיר והורדות של אפליקציות. לדברי עורכי המחקר התוצאות מלמדות שקהל היעד של צעירים בני 16-34, הוא קהל היעד העיקרי עבור המפעילים לצריכת השירותים החדשים, ולכן הם צריכים לשים דגש על בעיות הקשורות באמינות המכשירים.