מחקר: צעירים יודעים לזהות תוכן שהוכתב על ידי גורם מסחרי

איגוד השיווק הישראלי קיים אתמול בשיתוף סוכנות TEENK את כנס השיווק השנתי לצעירים ונוער. הכנס, שהתקיים זו הפעם התשיעית, נערך בזאפה הרצליה ובסימן FORMATEEN – מפגש עם דור היוצרים והתוכן.



תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק פתחה את היום וציינה: "הצעירים של היום הם לא רק צרכני תוכן, אלא גם ובעיקר יוצרים שלו. הפורמטים שיוצרים בני הנוער הם פלטפורמה שיווקית מרכזית בעולם החדש".



את הכנס הנחתה סיגלית הורן-גלפרין, המשנה למנכ"ל איגוד השיווק ובין הדוברים היה גם יונה ויזנטל – לשעבר סמנכ"ל התוכן בYES-, שסיפר על מאחורי הקלעים של הסטורי הכי מפורסם בעולם, "הסטורי של אווה". ויזנטל אף ציין שצוות ההפקה כבר עובד על הפרויקט החדש והסודי שייחשף בשנה הבאה.



יניב וייצמן, מנכ"ל סוכנות TEENK , הציג את התפיסה החדשה של גוגל, שתציג בעיקר תוכן אורגני ותבטא את אחת המהפכות הגדולות בעולם השיווק: המעבר מפרסומות בהפסקה, למותגים שיוצרים תוכן של ממש.



וייצמן הסביר שחברות ומותגים הבינו שהצעירים כבר לא נמצאים בטלוויזיה, והדרך הטובה ביותר להגיע אליהם היא באמצעות יוצרי התוכן הצעירים. אותם כוכבי רשת פיתחו בעצמם פורמטים המאפשרים יצירת תוכן שמסקרן את בני הנוער, כך שחיבור מסחרי נכון ומדויק יתקבל באהדה בקרב קהל היעד.



עוד נחשף בכנס מדד יוצרי התוכן בישראל – סקר שבוצע על ידי מערכת אתר "פרוגי" בקרב למעלה מ-50 אלף בני נוער שהעלה מספר נקודות:


– הצעירים מוכנים לקבל תוכן שיווקי כל עוד התוכן טוב ובנוי בצורה מסקרנת ומחדשת.
– החיבור המסחרי חייב להיות אמיתי ומדויק לאותו יוצר ולא כתוספת מלאכותית שמטרתה העברת מסרים שיווקיים.
– לבסוף, חשובה הגמישות והפתיחות המחשבתית מצד הלקוחות המפרסמים, שכן הנוער יודע לזהות מתי התוכן הוכתב בצורה בלעדית על ידי חברה מסחרית, ומתי ניתן חופש פעולה ויצירה לכוכב הרשת אותו הם מעריצים.


עוד עולה מהסקר כי הטרנדים השיווקיים המובילים ב-2019 היו אתגרי הרשת, שירים וקאצ' פרייז.



מבנק הפועלים השתתפה שני פלח-אלזם, מנהלת תחום צעירים, שהנחתה את פאנל יוצרי התוכן המובילים בישראל וחשפה כי בקמפיין הקרוב של הבנק ישתתפו כוכבי הרשת והנוער, זאת מתוך "הבנה עמוקה שגם במדיה המסורתית חשוב לשלב את יוצרי התוכן שצומחים מהשטח, מהסושיאל וכך נשיג את תשומת הלב המרבית של אותו קהל יעד".



בתמונה: תלמה בירו, יניב וייצמן, סיגלית הורן-גלפרון. צילם: ערן לם

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח