חברת טאבולה הכריזה על תוצאות מחקר מיתוג
בלתי תלוי של חברת הייעוץ והמחקר Kantar. המחקר בדק את אפקטיביות הפרסום של וידאו בסביבות
נייטיב לעומת סביבות אחרות. על פי המחקר, פרסום בנייטיב, ברשת הפתוח, מספק השפעה
גדולה יותר על העדפת והזכירות של המותג בהשוואה לרשתות חברתיות או פלטפורמות
וידאו. 59% מהמשתתפים שנחשפו לוידאו בנייטיב הביעו העדפה למותג, בהשוואה ל- 50% בפלטפורמות
חברתיות ו- 51% בפלטפורמות וידאו.
המודעות למותגים גדלה ב- 26% כאשר
הוסיפו מודעות וידאו בנייטיב למיקס השיווקי. כאשר המשתתפים במחקר צפו במודעת וידאו
בנייטיב, 33% הציגו מודעות בלתי נעזרת, בהשוואה ל-14% בלבד בקבוצת הביקורת. כאשר
שולבו מודעות וידאו נייטיב עם מודעות וידאו ברשתות חברתיות, המודעות הבלתי נעזרת
עלתה ל- 49%.
"מודעות וידאו ממשיכות להוכיח את
הערך שלהן למותגים, במיוחד כאשר תקציבי הטלוויזיה עוברים לדיגיטל", אמר אדם
סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה. "עם הערכות שפרסום הוידאו בארה"ב
יגיע ל- 50 מיליארד דולר השנה,למותגים יש הרבה הזדמנויות להשפיע על לקוחות, כל עד
הם בוחרים בפלטפורמות הנכונות כדי להעביר את המסר שלהן".