מחקר של טאבולה: פרסום וידאו בסביבות נייטיב מגביר מודעות מותג ב- 26%

חברת טאבולה הכריזה על תוצאות מחקר מיתוג
בלתי תלוי של חברת הייעוץ והמחקר
Kantar. המחקר בדק את אפקטיביות הפרסום של וידאו בסביבות
נייטיב לעומת סביבות אחרות. על פי המחקר, פרסום בנייטיב, ברשת הפתוח, מספק השפעה
גדולה יותר על העדפת והזכירות של המותג בהשוואה לרשתות חברתיות או פלטפורמות
וידאו. 59% מהמשתתפים שנחשפו לוידאו בנייטיב הביעו העדפה למותג, בהשוואה ל- 50% בפלטפורמות
חברתיות ו- 51% בפלטפורמות וידאו.

המודעות למותגים גדלה ב- 26% כאשר
הוסיפו מודעות וידאו בנייטיב למיקס השיווקי. כאשר המשתתפים במחקר צפו במודעת וידאו
בנייטיב, 33% הציגו מודעות בלתי נעזרת, בהשוואה ל-14% בלבד בקבוצת הביקורת. כאשר
שולבו מודעות וידאו נייטיב עם מודעות וידאו ברשתות חברתיות, המודעות הבלתי נעזרת
עלתה ל- 49%.

"מודעות וידאו ממשיכות להוכיח את
הערך שלהן למותגים, במיוחד כאשר תקציבי הטלוויזיה עוברים לדיגיטל", אמר אדם
סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה. "עם הערכות שפרסום הוידאו בארה"ב
יגיע ל- 50 מיליארד דולר השנה,למותגים יש הרבה הזדמנויות להשפיע על לקוחות, כל עד
הם בוחרים בפלטפורמות הנכונות כדי להעביר את המסר שלהן".

אולי יעניין אותך

טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''