מטריקס, המרכז הישראלי לניהול ומרכז הקונגרסים, בניני האומה בי-ם מקיימת כנס שיווק

מטריקס, המרכז הישראלי לניהול ומרכז הקונגרסים בבניני האומה בי-ם מזמינים את מנהלי השיווק, המרקום והדיגיטל של הארגוניםהמובילים במשק לכנס ייחודי תחת הכותרת: "מסטוצים למערכות יחסים מניבות". עד כה נרשמו לאירוע למעלה מ- 100 ארגונים, כגון: בנק לאומי, בנק מזרחי – טפחות, דיסקונט, כלל, מגדל, איקאה, סטימצקי, ישרוטל, הריבוע הכחול, ACE, מכבי, שירותי בריאות ככלית, דפי זהב, YES, הוט, קומברס, NICE , זוגלובק, מפעל הפיס, ועוד. הכנס יתקיים ב-24 לנובמבר, יום ד', בניני האומה, ירושלים, 09:00-15:30 .



הכנס יתחיל בסיור בוקר בסמטאות שוק מחנה יהודה ובשכונת נחלאות. לאחר מכן תתקיימנה מספר הרצאות מקצועיות, ביניהן: הרצאתה של גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה של מטריקס על "שיווק- מסטוצים למערכות יחסים", הרצאתו של אודי אילון, מנהל אגף אינטרנט (ספיא) במטריקס שידבר על האתגרים שבמעבר משיווק אוף ליין לאון ליין והשילוב ביניהם, קובי מגנזי, מנהל מרכז התמחות רב ערוציות שיספר על על מהפכת המובייל ויסביר איך למנפה לכלי אירגוני והרצאתם של חן שקדי ודובי אופיר, מובילי מרכז התמחות UI (ממשק משתמש) במטריקס שתעסוק בממשק משתמש כאמצעי למקסום חווית לקוח.



לאחר הרצאות אלו, יציג ד"ר יוסי בהגון, מנהל הרפואה המקוונת בשירותי בריאות כללית, את סיפור ההצלחה של כללית על המהפכה החדשנית ממוקדת לקוח באמצעות האינטרנט והמובייל בסיוע מטריקס. אחריו, יעלה לבמה עופר שחק, מרצה בכיר במרכז הישראלי לניהול אשר יחלוק את משנתו בנושא מיומנויות שיווק ותקשורת בארגונים, בדגש על מיצוב יחידת השיווק בארגון ככזו המחוברת ליעדים העסקיים.



לפני תום הכנס, ייערך פאנל בנושא "שיווק במהפכה מתמדת", בהנחיית אסף דותן, מנכ"ל חברת ייעוץ לאסטרטגיה ופעילות דיגיטלית. ישתתפו בפאנל: פרי לוי, מנהלת תקשורת אינטראקטיבית ותוכן בקבוצת שטראוס, יהודה ברגר, מנהל תקשורת שיווקית בבנק לאומי, ענבר זך, מנהלת תקשורת שיווקית בשירותי בריאות כללית ומאשה דשקוב, מנהלת תקשורת שיווקית, המסלול האקדמי המכללה למנהל.



לדברי שחף ויינר-איתן, מנהלת השיווק של מטריקס: "הכנס בהשתתפות מובילי השיווק בארגונים הגדולים בישראל, יעסוק בדרכים למקסום הקשר של הארגון עם הלקוח תוך שימוש בערוצים הדיגיטליים החדשים ושילובם באסטרטגית השיווק ותוך מיצוב יחידת השיווק ומנהלי השיווק ככאלו המתחברים ליעדים העסקיים של הארגון ומוכיחים – ROMI Return on marketing investment".



לפרטים נוספים ורישום:


https://www.matrix.co.il/he-il/News/Events/Pages/StonesRelationships.aspx

אולי יעניין אותך

יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום רפי דלויה
table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר
תמיר גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''