מטריקס השלימה יישום של מערכת לניהול מועדון לקוחות ומערכת קופות ב"דינמיקה סלולר רשת חנויות תקשורת"

חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס השלימה פרוייקט ליישום מערך הקופות בחברת "דינמיקה רשת חנויות תקשורת" – רשת חנויות הסלולר המובילה בישראל. מערך הקופות פועל עתה כחלק ממערכת ה- ERP "תפנית" של מטריקס, המוטמעת ברשת דינמיקה.



מטריקס יישמה את מודול הקופות בלמעלה מ- 70 נקודות מכירה. המודול כולל בתוכו ניהול מועדון לקוחות מתקדם בשם "דינמיקה פלוס", התומך בנציג המכירות ומכוון אותו בהמלצות ומבצעים. כמו כן תומך המודול בניהול מערך הקונסיגנציה (שיטה לניהול הקשר בין יצרנים ויבואנים לרשת הקמעונאית) והקשר בין הספקים לחברת דינמיקה. המודול יושם בחברה בזמן שיא של 4 חודשים, כולל הסבות, התאמות תוכנה והדרכות. גורמים בענף מעריכים את העסקה בכמיליון שקל.



דינמיקה מגייסת באמצעות המודול אלפי לקוחות חדשים כל חודש. לקוחות "דינמיקה פלוס" נהנים מחבילת הטבות וסל שירותים נרחב, הכולל הנחות באביזרים, טלפונים סלולאריים, שרות תיקונים ועוד.



מערכת ה- ERP תפנית מסייעת לחברת דינמיקה בביצוע תהליכים פיננסים לוגיסטיים, לרבות מודול משווקים מתקדם, התומך במערך השיווק והמכירה של החבילות והמוצרים של חברת האם סלקום. דינמיקה משתמשת במגוון מודולים של מערכת תפנית וביניהם: המודול הפיננסי, הלוגיסטי וה- CRM, בילינג, וניהול מעבדות. באמצעות המודולים מבצעים בחברה בין השאר את הניהול והמעקב אחר המכירות, ניהול מלאי, ניהול שכר עידוד ועוד. תפנית מתממשקת באופן מלא למערכות התפעוליות של חברת סלקום, כך שכל עסקה המבוצעת במערכות סלקום משוקפת באופן מידי למערכות דינמיקה.



לדברי ידין וקנין, מנכ"ל רשת דינמיקה , "עם השלמת הפרוייקט שודרגה משמעותית ליבת מערך שרות הלקוח בדינמיקה סלולר. אנו מעניקים ללקוחותינו ערך מוסף, כחלק מאסטרטגיה ארגונית שמטרתה לשפר את ניהול הקשר עימם. הפרוייקט מסייע להגדלת כוח השיווק והמכירה של סלקום במגזרי השוק השונים ובפרט בסגמנטים שבהם דינמיקה סלולר חזקה".



לדברי שרון לוי, מנהל הפרויקט, בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, "יישום מודול הקופות של מטריקס נבחר על ידי "דינמיקה סלולר רשת חנויות תקשורת" בשל הניסיון הרב וההתמחות שלנו בעבודה עם גופים קמעונאיים המשווקים מוצרים ברחבי הארץ, דוגמת שקם אלקטריק, אבידר תקשורת,הוט סטופ, בסט ביי ועוד".

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה