מטריקס זכתה בפרוייקט להקמת מערכת חדשנית של קומפוזיה לשיפור ויעול עבודת נציגי השירות של HOT

מטריקס זכתה בפרוייקט ליישום מערכת חדשנית של חברת קומפוזיה, אשר נועדה לסייע בשיפור וייעול עבודתם של כ- 2,000 נציגי השירות והמכירות בכל המוקדים הטלפוניים של חברת התקשורת HOT. המערכת של קומפוזיה הינה פלטפורמת EPSS (Electronic Performance Support System), ‏אשר מאפשרת לתמוך בנציגי השירות והמכירות, במהלך שיחות השרות, על ידי תיזמור וליווי אקטיבי של התהליך על פי עקרונות ונהלי שרות שקבעה הנהלת מערך השרות. המערכת מספקת הנחיות שוטפות לנציגי השרות תוך שימת דגש על אחידות התהליך וניהולו האפקטיבי.



במסגרת הפרוייקט תמזג מטריקס תהליכים ממערכות ה – Peoplesoft CRM והבילינג של HOT לסביבה תהליכית אחידה המתוזמרת ומנוהלת על ידי פלטפורמת קומפוזיה. התוצאה הינה ממשק תהליכי אחיד המקל על נציגי השירות והמכירות ב- HOT בתהליכי מתן השרות הרבים והשונים. היקף הפרוייקט נאמד במיליון ש"ח.



ב- HOT צופים כי המערכת תסייע בהשגת שיפור בביצועי המוקד תוך ייעול תהליכי הטיפול בלקוחות על ידי קיצור זמני שיחה, חסכון בעלויות ויכולת לבצע תהליכים חוצי מערכות באופן שקוף ופשוט.



גבי שגיא ,מנהל אגף CRM ב- HOT, מציין כי "יישום פלטפורמת קומפוזיה ב- HOT עבור נציגי השירות והמכירות יסייע לנציגים לעבוד על פי הנהלים של הארגון, לייצר שיחות אפקטיביות ומהירות יותר תוך התאמת פתרונות החברה לצרכי הלקוח. הפתרון יאפשר לנו לייצר תהליכי עבודה שיטתיים מול הלקוחות תוך הורדת זמני השיחה והגדלת האפקטיביות של השיחה ברמה העסקית והשירותית. המערכת תסייע לנציגי השירות להיות יעילים יותר, מהירים יותר ושירותיים יותר ללקוחות".



לדברי אלעד אלטשטיין , CTO בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "פתרון קומפוזיה משפר את זמני העבודה של המשתמש עם מערכות המידע הקיימות בארגון ומאפשר לנהל את האינטראקציה עם הלקוח (Customer Interaction Management – CIM) ‏על פי צרכי הארגון – להגדלת המכירות ולשביעות הרצון ממתן השרות. הטכנולוגיה מאפשרת ליווי של תהליכי עבודה תוך הנחיה ועזרה בזמן אמת למשתמש הקצה ברמת התוכן והאירוע, גלישה ומעבר אוטומטיים בין מסכים, זיהוי הזדמנויות עסקיות, מתן התראות, קבלת מידע סטטיסטי לגבי אופן הפעלת המערכת על ידי משתמש הקצה, התראות למנהלים ועוד. הפתרון של קומפוזיה ערוך להתממשק לכל המערכות בארגון ולשאוב נתונים בצורה קלה ופשוטה".


אורן הורוביץ, מנכ"ל קומפוזיה, מציין כי "היישום המכובד ב- HOT משמש מקור לגאווה לחברה הן בהיקפו והן בהשפעתו הצפויה על אפקטיביות ואיכות השרות ב HOT". היישום מצטרף ליישומים רבים בקרב לקוחות

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח