מטרנה ושילב מקימות מועדון לקוחות משותף superbaby . במסגרת שיתוף הפעולה יינתנו הטבות בלעדיות בכל חודש לבעלי כרטיס החבר. הכרטיס יקרא superbaby .
במסגרת השת"פ, יערך מבצע משותף בו עם הצגת הוכחת הקנייה של 3 כפיות של מטרנה או 3 אריזות של דייסות מטרנה בכל אחת מחנויות רשת שילב, יקבל המציג כרטיס מועדון. מידי חודש, תינתן הטבה חודשית ממגוון מוצרי שילב המותאמים לשלב ההתפתחותי. ההטבות יפורסמו באתרי האינטרנט של שילב ומטרנה. ובמיניסייט משותף שכתובתו www.maternashilav.co.il.
בחודש מרץ הטבת החודש הינה קנה ב-300 ₪ מקולקציית הביגוד החדשה ושלם 200 ₪ בלבד.
הפעילות תיתמך בקמפיין רחב שיעלה בטלוויזיה, עיתונות , אינטרנט ובנקודות המכירה. הקמפיין, באמצעות חברת הפרסום JWT וחברת המדיה 'טופ מדיה'. ההשקעה במהלך הינה 2 מיליון ש"ח .
גלי ניר, סמנכ"ל שיווק, מטרנה: " כמותג המוביל את שוק מזון תינוקות בישראל, ואשר חרט על דגלו להציע מגוון מוצרים המתאימים במיוחד לכל שלב בהתפתחות התינוק, אנו רואים חשיבות רבה בהענקת הידע וההדרכה הנחוצים לאם על מנת לתת את הטוב ביותר להתפתחות תינוקה. שיתוף הפעולה עם חברת שילב הינו טבעי ומתבקש ובמסגרתו, אנו מציעים לאמהות לרכוש צעצועי התפתחות ומוצרים המותאמים לכל שלב בהנחות משמעותיות" .
יהודית לפלר-לרר סמנכ"ל שיווק, שילב " שילב, כרשת המובילה בתחומה אשר חרטה על דגלה את הערכים של התפתחות, איכות, בטיחות ושירות, רואה את השת"פ עם מטרנה כסינרגיה אשר מובילה את שני המותגים. ברור הוא כי קהל הלקוחות של שילב ומטרנה יוכל ליהנות מפעילות איכותית ומוצרים של מותגים חזקים ומובילים"