פעילות המותג כוללת את רשת MAMZ המונה 6 סניפים המשתרעים על שטח ממוצע של כ- 100 מ"ר. הסניפים ממוקמים באזורים הנחשבים כמקומות בילוי ופנאי של צעירים: בדיזינגוף סנטר בתל אביב, במדרחוב בירושלים, בקניון הנגב בבאר שבע, בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון העמקים בעפולה ובקניון שמונה בקרית שמונה. כמו כן הפעילות כוללת הפצה לכ- 85 חנויות ברחבי הארץ.
אבי מלכה מסר כי בכוונתו להפעיל את רשת MAMZ כרשת עצמאית והתוכנית לשנת 2007 היא להרחיב את הרשת, לפתוח סניפים נוספים ולהשקיע בפרסום ויחסי ציבור רחבים למותג.
רשת MAMZ הוקמה בשנת 2002 ע"י המעצבים דודו מלאך ומיטל נחמיאס, שימשיכו לעצב את הקולקציות והפריטים של המותג. הרשת צברה הצלחה בקרב הקהל הצעיר ובשנת 2005 היא נרכשה ע"י איש היי-טק ציון אליאסף, לפי שווי של 2 מיליון דולר.
רשת MAMZ מעסיקה כיום 35 עובדי מטה ואלה יעברו כבר השבוע למשרדי אבי מלכה ברמת פולג שבנתניה.
לדברי אבי מלכה: "רכישת MAMZ נועדה לענות לנישה של הקהל הצעיר המחפש היום פתרונות אופנה מעודכנות. לדבריו: אני מזהה שהרשתות הישראליות שנפתחו לפני כעשור ומיצבו עצמן כצעירות, מתבגרות היום ולא נותנות מענה אופנתי מושלם לבני ה- 20 פלוס".
לדברי מלכה חיזוק והעמקת המותג MAMZ בישראל בשנת 2007 הוא ניצול הזדמנויות לפני שייכנסו לנישה זו מותגים בינלאומיים אחרים.
איש העסקים אבי מלכה (39) הקים בשנת 1991 את חברת מתאים לי, המפעילה כיום את רשת אופנת ml נשים המונה 56 סניפים ואת ml men שפתח לפני כשנה ומפעילה כבר 25 סניפים. כמו כן לחברה מותג הריון FOR2 המשווק בנקודות מכירה בסניפי ml.