מיזם סלקום "זמן is money " יוצא בשתו"פ קידומי ראשון עם יריד המותגים חורף 2008.
במסגרת שיתוף הפעולה, מנויי סלקום שיגיעו ליריד המותגים ירשמו במקום לשירות זמן is money ויוכלו ליהנות מכניסה חינם ליריד . עלות ההשקעה היא כחצי מיליון ₪.
בעקבות שתו"פ, סלקום תמתג את מתחם הכניסה בעיצוב לוגו המיזם.
כמו כן, לוגו זמן is money יודפס על גבי שלטי החוצות, מודעות הפרסום ובכלל המידיה הפרסומית השונה שילוו את הקמפיין הפרסומי של "יריד המותגים".
יריד המותגים, ייפתח ב-27 לנובמבר ויימשך שלושה ימים בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב. ביריד ישתתפו כ-50 רשתות וחברות אופנה ומותגים שיציעו הנחות בין 30%-80% , וצפויים לבקר בו מעל ל- 70 אלף איש וצפוי להניב מכירות בהיקף של 10 מיליון ₪.
רני שלוי,העומד מאחורי הפקת היריד מוסר: " יריד המותגים מתנהל זה שנה שביעית ברציפות ומיצב את עצמו בהצלחה רבה, כהפנינג ענק שמציע מוזיקה,בילוי וקניות המתקיים אחת לשנה ומעניק את ההזדמנות לרכוש מותגי יוקרה בינלאומיים במחירים שווים לכל נפש תחת קורת גג אחת. השנה צפויים להגיע מעל 70,000 איש . החיבור עם מיזם סלקום זמן is money נראה לנו טבעי ומתבקש על מנת לספק את שביעות מבקרי היריד ומנויי החברה".