מיטל בר זוהר מונתה למנהלת מחלקת שירות הלקוחות ברשת מטבחי Do it

מיטל בר זוהר (32, נשואה +2) מונתה להיות המנהלת של מחלקת שירות הלקוחות ברשת מטבחי DO IT.



במסגרת תפקידה החדש תעסוק בר זוהר בניהול, פיתוח והרחבת המחלקה.



מחלקת שרות הלקוחות של רשת מטבחי DO IT מונה כיום כ-5 עובדים ומהווה סמן ימני בשוק המטבחים לאיכות השרות והמחויבות ללקוח, כאשר המחלקה עובדת תחת התקן המחמיר של ISO 9002.



בר זוהר בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול, מגיעה מעולם ההיי- טק ושימשה ב- 4 שנים החולפות כמנהלת השיווק של קבוצת .Datasafeבמסגרת תפקידה הייתה שותפה לבניית האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה, אחראית על תחום המדיה, הפרסום ויחסי הציבור של הקבוצה.



מיטל בר זוהר, מנהלת מחלקת שירות הלקוחות ברשת מטבחי do it: "בתהליך רכישת המטבח אני נוגעת בחלומות של האנשים. האחריות שלי גדולה, ולכן אני מקפידה, שמחלקת השרות תספק ללקוחותינו – שרות איכותי ויעיל, שרות יצירתי שהלקוח יחוש חוויה בה הוא מקבל יותר מהדבר לו הוא ציפה ".

אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף