מיטל בר זוהר (32, נשואה +2) מונתה להיות המנהלת של מחלקת שירות הלקוחות ברשת מטבחי DO IT.
במסגרת תפקידה החדש תעסוק בר זוהר בניהול, פיתוח והרחבת המחלקה.
מחלקת שרות הלקוחות של רשת מטבחי DO IT מונה כיום כ-5 עובדים ומהווה סמן ימני בשוק המטבחים לאיכות השרות והמחויבות ללקוח, כאשר המחלקה עובדת תחת התקן המחמיר של ISO 9002.
בר זוהר בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול, מגיעה מעולם ההיי- טק ושימשה ב- 4 שנים החולפות כמנהלת השיווק של קבוצת .Datasafeבמסגרת תפקידה הייתה שותפה לבניית האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה, אחראית על תחום המדיה, הפרסום ויחסי הציבור של הקבוצה.
מיטל בר זוהר, מנהלת מחלקת שירות הלקוחות ברשת מטבחי do it: "בתהליך רכישת המטבח אני נוגעת בחלומות של האנשים. האחריות שלי גדולה, ולכן אני מקפידה, שמחלקת השרות תספק ללקוחותינו – שרות איכותי ויעיל, שרות יצירתי שהלקוח יחוש חוויה בה הוא מקבל יותר מהדבר לו הוא ציפה ".