מיטל להט, מונתה למנהלת השיווק בחברת "טרווליסט", אתר השוואת המחירים המוביל בישראל בתחום התיירות. להט, נשואה + 3, בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א בהצטיינות, ותואר ראשון בכלכלה ופסיכולוגיה מאוניברסיטת ת"א בהצטיינות.
בתפקידה האחרון ניהלה להט את מחלקת שיווק, מאס מרקט ודאטה בחברת פלאפון, שם מילאה שורה של תפקידים במשך כשמונה שנים. בין היתר ניהלה להט את מחלקת תכנון ובקרת תקציב, בחטיבת השירות והמכירה למגזר הפרטי, המונה כאלפיים עובדים. בתפקידה הקודם יזמה וניהלה מהלכים שיווקיים ואסטרטגיים להגדלת הכנסות וגיוס לקוחות. לפני עבודתה בחברת פלאפון שימשה להט כיועצת אסטרטגית בחברת הייעוץ טריגר פורסייט.
תמר גרזון, מנכ"לית חברת טרווליסט, אמרה היום: "המינוי של מיטל הוא מינוי אסטרטגי שמטרתו קידום והובלת השיווק בטרווליסט. אני מאחלת למיטל הצלחה בתפקידה, ומשוכנעת שהניסיון הרב אותו היא מביאה מעולם השיווק ויכולותיה להנעת ממשקים ומהלכים אסטרטגים, יתרמו רבות להצלחתה וצמיחתה של החברה ".
טרווליסט היא חברת טכנולוגיה המשמשת כפלטפורמה אובייקטיבית להשוואת מחירי חופשות בין סוכני נסיעות וספקי תיירות שונים,. טרווליסט נמצאת בבעלות קבוצת התיירות גוליבר, קבוצת מפל ויזמים פרטיים. אתר טרווליסט הינו ניטרלי ואובייקטיבי לחלוטין, ומאפשר לגולשים לקבל תמונה אמיתית ורחבה של הצעות תיור ונופש ממספר רחב של ספקים וסוכנים על מנת למצוא את החופשה המתאימה להם ביותר.