Maple, חברת שיווק דיגיטאלי המתמחה במודלי פרסום מבוססי תוצאות באינטרנט, השיקה את ה-True View Preview Tool: כלי חדש וייחודי פרי פיתוחה, המאפשר למפרסמים ב-YouTube לחזות בתצוגה מקימה של פרסומות פרי-רול המועלות במודל True View – המאפשר לצופה לדלג על הפרסומת לאחר 5 שניות.
הכלי מאפשר למפרסמים להתאים את הפרסומות למודל ה-True View, הכולל את כפתור ה-Skip Ad המכסה את חלקו הימני התחתון של סרטון הפרסומת, ולדמות את הגרסה המוגמרת של משבצת הוידאו טרם העלאתה לאוויר. הכלי פתוח לשימוש עבור כל החפץ בכך, אין צורך בחשבון Adwords על מנת להפעילו. למעשה, ניתן להעלות לתוכו כל לינק הכולל סרטון – והוא יוצג כפרסומת פרי רול.
"הכלי פותח בעקבות צורך שזיהינו אצל קהל מפרסמים רחב, לקוחות ומשרדי פרסום, שמבקשים לראות בפועל כיצד הנגשת הפרי-רול תיראה, בטרם העלאת הקמפיין לאוויר" אומרת שי ברונשטיין-רגב, ראש מחלקת מכירות בחברת Maple, "שימוש במודל ה-True View הוא, מחד, אידאלי עבור המפרסמים, שכן הם נדרשים לתשלום רק עבור בחירה אקטיבית של צופה לראות את הפרסומת עד סופה. מאידך, מפרסמים עדיין לא מנצלים את הפלטפורמה הייחודית הזו כראוי ואינם פועלים להתאים באופן מלא את הסרטון ומסריו למודל ה-True View. בכך, הם מפספסים את העצמת פוטנציאל האפקטיביות של הפרסומת. הכלי שלנו, המציג ויזואלית את מיקום הסרטון ב-YouTube, למול כפתור ה"דלג", מסייע למפרסם לבחון את הפרי-רול. אנו שמחים להנגיש אותו באופן פתוח לכל המעוניין".
הכלי פתוח לשימוש הקהל הרחב ובחינם. כל שנדרש הוא להיכנס אל הלינק:
https://youtube.maple-team.com/ ולהזין את כתובת הסרטון בשורת החיפוש.