חברת B/S/H/, יצרנית ויבואנית מוצרי חשמל גרמניים לבית, עורכת מיתוג מחדש לחברת קונסטרוקטה. המטרה – רענון המותג, הכולל מוצרי חשמל לבית כגון: מכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים, תנורים וכיריים. המיתוג החדש כולל מספר מהלכים שיווקיים: השקת מוצרים חדשים, שינוי לוגו, קמפיין פרסומי חדש (לראשונה מזה 20 שנה), מבצעי קד"מ, שילוט בנקודות מכירה, סטיקרים, מעמדים (סטנדים) בחנויות, וכן מבצע של חמש שנות אחריות למוצרים, בתוספת 199 שקלים בעת הרכישה.
הרעיון למיתוג מחדש לחברת קונסטרוקטה, המשווקת מוצרי חשמל בישראל החל משנות ה-70, בא לאחר מחקר של החברה, בו התברר שלמותג מודעות גדולה בקרב הציבור, וכן, בעקבות המידע שעלה מהמחקר, כי מי שיש לו בבית מוצר חשמלי של קונסטרוקטה, מחליף אותו בתום שנים רבות של שירות טוב ונאמן במוצר חדש, לא בגלל שהמוצר התקלקל, אלא במטרה להתחדש ולהתרענן. הסלוגן הקודם ("האיכות עולה על המחיר") הוחלף בסלוגן חדש – שייצג את המסר: "קונסטרוקטה, באה לעבוד".
כחלק מן המיתוג החדש תשיק החברה בארץ מוצרים חדשים: מכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים ולראשונה בארץ, גם יימכרו תנורים עומדים (משולבים) של חברת קונסטרוקטה. חברת B/S/H/ היא יצרנית ויבואנית המותגים בוש, סימנס ו-NEFF, הממוצבים כמוצרים לפלח שוק עליון. את המותג קונסטרוקטה, ממצבת החברה עבור פלח השוק הבינוני (מיד מרקט). מוצרי חברת קונסטרוקטה משווקים ברשת מחסני חשמל ובחנויות חשמל פרטיות, כשטווחי המחירים בחברה מכוונים לקהל המחפש טווח מחירים בינוני. סמנכ"ל המכירות של חברת B/S/H/ , מאיר סהר: "תוכנית החומש של החברה היא להגדיל את הנתח שלה בפלח השוק הבינוני (מיד מרקט) ולהגיע למכירות של 100 מיליון שקלים עד שנת 2010".
את המיתוג המחודש ילווה קמפיין פרסומי בהשקעה של כמיליון שקלים. זהו הקמפיין השני בישראל של המותג. הקמפיין הקודם של החברה עלה בראשית שנות השמונים, בהשתתפותה של מיקי קם. הקמפיין החדש, שירענן ויפיח רוח חיים חדשה במותג, יעלה בשלב ראשון ברדיו (במסגרתו הוקלטו שלושה ג'ינגלים שונים), במודעות פרסום בעיתונות, באינטרנט ובנקודות המכירה. הקמפיין יעלה על ידי משרד הפרסום GPS, החל מסוף פברואר 2007 ועד סוף מרץ (פסח). להקלטת הג'ינגלים ברדיו שכרה החברה את שירותיהם של העובדים הזרים אוסקר אוליבייר מקונגו, וג'יג'י מהפיליפינים, שהופיעו בפינת העובדים הזרים בתוכניתו של יאיר ניצני, "אחורי החדשות", ששודרה בערוץ 10.