מימון ישיר מציבה בסוכנויות הרכב בישראל מערכת מקוונת למתן הלוואות לרכישת רכב

מימון ישיר, המספקת, בין היתר, אשראי לרכישות רכבים יד שנייה, בשיעורי מימון משתנים, תציב בסוכנויות הרכב בארץ מערכת מקוונת, שפותחה על ידי מטריקס, ונועדה ללוות את תהליך הגשת הבקשה להלוואה לרכישת רכב. מימון ישיר רואה במערכת זו חלק ממהלך כולל לשכלול האופן בו היא מעניקה אשראי ללקוחותיה.


במטרה לייעל את תהליך הגשת הבקשה לאשראי פיתחה מטריקס עבור מימון ישיר מערכת מקוונת ייעודית המחליפה את הבקשות הידניות שהיו מקובלות עד כה, ונשלחו בפקס למחלקת החיתום של החברה. המערכת המקוונת מקצרת בצורה משמעותית את תהליך אישור הבקשה עד כדי קבלת ההלוואה במעמד הבקשה. מערכת זו מתממשקת למערכת PeopleSoft CRM, שהטמיעה מטריקס במימון ישיר כבר לפני 4 שנים, ומנהלת את כל מחזור החיים של בקשת ההלוואה של הלקוח.


במקביל הוטמעה מערכת Back Office שפותחה על ידי חברת ESI. מערכת זו המבוססת על טכנולוגית BRE מתקדמת של ESI בשם לוגיסט, ונועדה לתמוך במדיניות דירוג האשראי של מימון ישיר, שואפת לתת שרות מהיר, תוך שימת דגש על ניהול סיכונים ואשראי.



שתי המערכות החדשות מתממשקות זו לזו, ובתום תהליך מילוי הפרטים ובקשת ההלוואה הן מספקות חיווי למשתמש, בהתאם למקרה הספציפי: אישור ההלוואה, דחייתה, תיקון פרטים אישיים ועוד, וזאת בעקבות בדיקה מהירה והצלבת מידע ממגוון רחב של נתונים ומקורות מידע. עם קבלת אישור עקרוני למתן ההלוואה, המערכת המקוונת תציג את סכום ההלוואה המומלץ ללקוח.



רונית פטר, סמנכ"ל ה-IT והתפעול במימון ישיר מקבוצת ביטוח ישיר, אמרה כי "המערכת האינטרנטית שתוצב בסוכנויות הרכב, בשילוב עם מערכת ה-Back Office, התומכת לא רק בניהול סיכוני האשראי אלא גם בתהליך הבקשה עצמו, הינה בבחינת קפיצת מדרגה טכנולוגית המאפשרת למימון ישיר לשפר בצורה ניכרת את השירות שהיא מעניקה ללקוחותיה".



"מערכת לוגיסט שהוטמעה כמערכת דירוג אשראי, מהווה פלטפורמה לניהול חוקים עסקיים ובכך תסייע לבצע דיפרנציאציה בין הלקוחות בהתאם לרמת הסיכון הצפויה מכל לקוח. המערכת גמישה מאוד ויכולה לספק תשובות במצבי אשראי שונים למערכת האינטרנטית".



אודי איילון, מנהל אגף מטריקס אינטרנט, חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות במטריקס: "המערכת שפיתחנו וישמנו במימון ישיר מצטיינת בעמידות בעומסים גבוהים ומחוללת מהפכה בכל הכרוך בקיצור זמני תגובה ופעולה של אישור הלוואות ומתן אשראי. פיתחנו את המערכת בלוח זמנים קצר של חודשיים, תוך כדי התאמה וסנכרון מול ממשקים רבים כמו מערכת ה-CRM י ומערכת לוגיסט. כמו כן הקפדנו על סטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע" הוסיף איילון.


רוזט דניאל, מנהלת אגף ה-CRM בחטיבת הטלקום וה- CRM במטריקס מסבירה כי "מערכת האינטרנט שפותחה לאחרונה על ידי מטריקס מתממשקת למערכת ה- CRM שהטמענו בחברה בצורה מלאה כך שכל נתוני הפעילות במערכצת האינטרנטית נשמרות ב- CRM. בנוסף, מימשק זה מאפשר לסוכנויות מרוחקות לעדכן נתוני לקוח במערכת ה- CRM, ליצור ולעדכן נתוני הצעה ולתשאל את מערכת ה- CRM אודות סטטוס הצעות הלקוח".


אורנה אייל, סמנכ"ל מכירות, ESI: "המימוש של מדיניות האשראי וניהול הסיכונים בטכנולוגיה של מנוע חוקים עסקיים תאפשר למימון ישיר תחזוקה אידיאלית של הלוגיקה העסקית תוך מתן תגובה מהירה ומלאה לשינויים בשוק".

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה