מנכ"ל שרוטונים שחר בר דוד הודיע על מינויים חדשים כחלק משינוי כללי שעברה החברה להתנהלות כסוכנות דיגיטל המתמחה במהלכי תוכן וידאו אסטרטגיים לחברות המובילות בישראל.
ניב פועל, מייסד החברה תפקד כמנהל הקריאייטיב של החברה מיום הקמתה, ימונה לסמנכ"ל תוכן. ניב יתמקד בפיתוח הפורמטים החדשים של שרוטונים והמשך ביצירת הפורמטים המוכרים, הוא יהיה אחראי על הקמת לוח השידורים שידע לשלב מפרסמים במגוון תצורות בתוך תחום התוכן. בנוסף יהיה ניב אמון על שיתופי פעולה מול יוצרים חיצוניים ואחריות על האינטראקציה מול קהילת שרוטונים שחוצה כיום את רף מיליון העוקבים והמנויים.
יובל בינדר, העובד בחברה כבר 7 שנים, ימונה לסמנכ"ל הקריאייטיב, יובל יוביל את מחלקת הקריאייטיב של החברה בעבודה מול הלקוחות המסחריים. המומחיות המרכזית שלו היא יצירת שפות למותגים לעולמות הדיגיטל ויצירת מהלכים מתמשכים שיתמכו במותגים לאורך השנה.
אייל מזרחי ימונה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות. אייל שהחל את דרכו בשרוטונים ב- 2015 כמנהל המכירות יהיה אמון כעת על ניהול כלל התהליכים המסחריים והמכירות, ליווי הפרויקטים וקשרי הלקוחות בחברה.
מעל ל – 13 שנים "שרוטונים" מפיקים את התוכן הוויראלי החם ביותר ברשת, באנימציה וגם בווידאו מצולם. בעידן שבו כולנו מדלגים על פרסומות (דור ה-Skip Ad), רוב החברות המובילות בעולם כבר הבינו שכדי להגיע ללב של הלקוח חייבים לייצר תוכן ייחודי ובולט לאורך כל השנה וזוהי מהות של החברה – החל משלב הקונספט ובניית השפה, דרך שלבי ההפקה השונים ועד להפצה אורגנית ליותר מ-900,000 עוקבים ומנויים בנכסים הדיגיטליים שלהם – "שרוטונים" מייצרים מהלכים השיווקיים הבא שכולם מדברים עליהם.