מינוף כנס באמצעות יח"צ – לפני, במהלך ואחרי

כנס הוא כלי בארגז הכלים התדמיתיים של ארגון. הזדמנות מיוחדת עבור הארגון לפגוש את קהלי היעד שלו בצורה ישירה, בלתי אמצעית, ולתקשר מסרים מתוכננים באופן פרונטלי. בהוויה הדיגיטלית של ימינו, להשקפתנו, כנס הוא כלי חשוב! זהו כלי שמצריך השקעת משאבים ועל כן חשוב למקסם אותו ככלי שיווקי ולמקסם תועלות לעלותו.

יח"צ לכנס, לשיטתנו, הן דרך אפקטיבית לשפר את האפקטיביות של הכנס עבור הארגון, הן מבחינה תדמיתית והן מבחינת השגת המטרות שלשמן הכנס מופק

כמו בצה"ל גם יח"צ לכנס מתחלק לשלושה חלקים ולכל חלק מטרה אחרת:

  1. שלב התכנון והפרסום המקדים וגיוס חסויות –
    הגדרת המטרות השיווקיות והמסרים המדויקים שנרצה להדהד –
    יצירת תוכנייה, גיוס חסויות, גיוס מרצים והגדרת הלו"ז לכנס.

הנה מספר דוגמאות לפעולות יח"צ שניתן לבצע בשלב המקדים :

  • כתיבת טורי דעה של אנשים המשתתפים בכנס סביב המסרים שבהם יעסוק הכנס
  • העברת מידע לתקשורת בנודע למחקרים ומידע שיהיה בכנס וחשיפתו בכלי תקשורת פופולאריים.
  • קמפיינים דיגיטאליים לקהלים מטורגטים בהם ראשי הארגון ו "סלבס" מהתחום מזמינים את המבקרים לבוא ולהיפגש איתם בכנס. וכמובן הרשמה בעזרת כלים טכנולוגיים והעברת מסרים של : את לא יכולה להרשות לעצמך לא להיות באירוע המרכזי השנה ….
  • פרסום מודעות והסכמי ברטר עם כלי תקשורת מובילים – בתמורה לסיקור הכנס, הצבת דוכן בכנס עצמו והסכמי פרסום.
  1. במהלך הכנס:

דוברות במהלך הכנס למקסום האפקט על קהלים שלא הגיעו פיזית לכנס – 'נוציא' כותרות משמעותיות וחדשותיות , תקצירים חשובים, סרטונים של המשתתפים שאמרו דברים חשובים תמונות של אחמי"ם המגיעים ועוד. למרות הבהילות יש להקפיד גם כאן על ציטוט נכון ועל תמונות שיש לכם זכויות יוצרים עליהם.

  1. בסיום הכנס ובימים לאחריו
  • עם סיום הכנס יש למקסם פיקסומים ככל הניתן : כתבות על הכנס עצמו, כותרות והודעות רכילות ומידע מקצועי.
  • חלק מתפקידו של היחצן הוא להודות למשתתפים (תוך שמירה על קשר איתם) ולנותני החסות (איתם נרצה להיות בקשר גם בכנס הבא ),
  • ליקוט וריכוז של כל החומרים שפורסמו ויצאו לצרכי תיעוד.

כנס הוא אירוע משמעותי שעולה במשאבים רבים ומיצר תהודה לעשיה של הארגון. תפקידו של משרד היח"צ, לנצל את ההוצאה הכבדה על מנת למקסם את החשיפה ולתת ללקוחות ערך מוסף.

אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח