מיקרוסופט ישראל מגבשת את הצוות הניהולי של חטיבת האונליין


מיקרוסופט ישראל הודיעה על מינוי 3 סמנכ"לים ועורך ראשי לחטיבת האונליין החדשה. בכך ממשיכה החברה את תהליך גיבוש הצוות הניהולי של החטיבה בראשותו של עדי אייל, שהתמנה החודש למנכ"ל החטיבה.


חטיבת האונליין תהיה אחראית על הובלת הפעילות של מיקרוסופט בתחום האינטרנט בישראל, לרבות פורטל MSN החדש. בנוסף תוביל החטיבה את השיווק של מסנג'ר, הוטמייל, החיפוש ושירותים נוספים ממשפחת Windows Live.


חטיבת האונליין הוקמה בישראל במסגרת שינוי ארגוני כלל עולמי שהוכרז לאחרונה על ידי מנכ"ל החברה סטיב באלמר. מטרתו לרכז תחת כנפיו של ארגון מתמחה אחד את כלל הפעילויות המקוונות, הן המסחריות והן בתחומי התוכן והכלים למשתמש.


במהלך אוקטובר הקרוב תקבל מיקרוסופט לידיה את האחריות על פורטל MSN ישראל מידי אינטרנט זהב ובעקבותיה יתחיל תהליך הבנייה מחדש של הפורטל, שיתבצע בחודשים הקרובים.


הצוות הניהולי של חטיבת האונליין כולל בעלי ניסיון רב בשוק האינטרנט, הפרסום והתוכן בישראל:



ליאור צורף – סמנכ"ל שיווק חטיבת האונליין – ליאור צורף, בעל וותק של 12 שנים במיקרוסופט, כיהן במספר תפקידי ניהול בחברה. בתפקידו האחרון שימש כמנהל קבוצת השיווק הדיגיטלי בחטיבת השיווק של החברה. בתפקיד זה הוביל קמפיינים שיווקיים של החברה באינטרנט, היה אחראי להשקת שירותי Live חדשים של החברה והרחיב את פעילותה בבלוגים, רשתות חברתיות ואת פעילות הווידיאו באינטרנט. צורף (38) נשוי + 2. בעל תואר MA ו-BA מהטכניון בהנדסת מערכות מידע.



אורי לנדא – סמנכ"ל פיתוח עסקי חטיבת האונליין – אורי לנדא הוא מבכירי פורטל תפוז וממייסדיה ומילא מזה כ-10 שנים מספר תפקידי ניהול בחברה. בתפקידו האחרון בתפוז שימש כמשנה למנכ"ל ומנהל תחום האינטרנט לרבות ניהול כללי של תפוז, פליקס, גטאיט ועוד. לנדא היה אחראי על קביעת האסטרטגיה ויישומה, קביעת והטמעת מדיניות ותהליכי עבודה וניהול כ-100 עובדי החברה. לפני כן שימש יועץ במחלקה הכלכלית של ארנסט & יאנג. לנדא (38, נשוי +3) בעל תואר MA בחוג למנהל עסקים המכללה למנהל ו-BA בכלכלה וניהול המכללה למנהל.



אסף מור – סמנכ"ל מכירות חטיבת האונליין – אסף מור היה שותף עד לאחרונה לצוות ההקמה של כלכליסט, שם הקים בין היתר את מחלקת המכירות והסחר של עיתון ואתר כלכליסט. קודם לעבודתו בכלכליסט, כיהן מור במשך שלוש שנים כסמנכ"ל השיווק והמכירות בערוץ הספורט. מור הקים בערוץ את מחלקת השיווק והמכירות, היה אחראי להשקת שני הערוצים החדשים, 5 + LIVE, ו- 5 + GOLD היה שותף בהשקה המחודשת ובשדרוג הדרמטי שעבר אתר האינטרנט של הערוץ, פעילות אשר הצלחתה זיכתה את מור בתואר "איש השיווק" על ידי איגוד המפרסמים.


בנוסף, היה שותף מור להרחבת פעילות ערוץ הספורט אל מחוץ גבולות מסך הטלוויזיה, כולל גיבוש ההסכם האסטרטגי עם חברת פלאפון, הגדלת נפח הפרסום באתר האינטרנט, וייזום של שת"פים מסחריים אסטרטגיים נרחבים.


בתפקידיו הקודמים שימש מור כמנהל מחלקת השיווק והמכירות בערוץ ג'טיקס במשך כארבע שנים, ולפני כן היה מנהל פרויקטים בנגה תקשורת במשך כשלוש שנים. אסף מור,37 נשוי, בעל B.A. בתקשורת וניהול ו B.A במנהל עסקים מהמכללה למנהל, משמש היום גם כמרצה בתחומי השיווק במכללה למנהל.



אלעד ברינדט – עורך ראשי חטיבת האונליין – אלעד ברינדט מונה בשנת 2006 כמשנה לעורך הראשי ולאחר מכן שמש כעורך הראשי של פורטל MSN. עתה ימשיך בתפקידו כעורך ראשי בחטיבת האונליין. כעורך ראשי של MSN היה אחראי על כלל התכנים של הפורטל, ניהול צוות העורכים והכותבים, אופטימיזציה של תכנים למנועי חיפוש ניהול אדמיניסטרטיבי ועוד.


אלעד ברינדט שימש בעבר כעורך דסק חדשות בידיעות אחרונות, כתב בשבועון 7 ימים של העיתון ועורך ברשת שוקן.


ברינדט (29, רווק) בעל BA בפסיכולוגיה ומדע המדינה באוניברסיטת תל אביב ולומד לתואר MA במנהל ומנהיגות בחינוך באוניברסיטת תל אביב.



שיגב פורת – מנהלת ערוץ הבידור ולייף סטייל – חטיבת האונליין – שיגב פורת משמשת מזה שנתיים כמנהלת תחום הבידור והלייף סטייל של MSN ישראל, במסגרתו הייתה אחראית על אפיון האתר, פיתוחו והקמתו, לרבות ניהול צוות של כ-20 עורכים וכתבים וניהול שיתופי פעולה עם ערוצי תוכן גדולים, לפני כן שימשה כעורכת ראשית של ערוץ הבידור. שיגב פורת (37, נשואה + 2) בעל תואר BA בתקשורת וניהול עסקים מהמכללה למנהל


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח