מירב דבורי לוי, עד לאחרונה מנהלת השיווק ופיתוח עסקי בחברת Kayma, בהובלת פרופ' דן אריאלי ומנהלת יחידת השיווק של מכון דוידסון לחינוך מדעי במכון ויצמן למדע, מונתה השבוע למנהלת אגף השיווק בחברה להגנת הטבע. בין תפקידיה הקודמים הייתה סמנכ"לית השיווק של קבוצת הארץ TheMarker ומנהלת שיווק בחברת קוקה קולה ישראל. במסגרת עבודתה במכון דוידסון לחינוך מדעי הובילה מהלכים אסטרטגיים ופיתוח מוצרים דיגיטליים כגון אפליקצית "המוח" המצליחה ואתר התוכן של מכון דוידסון, אשר ביססו את תחום תקשורת המדע בישראל והעלו את המודעות לחשיבות החינוך המדעי. "אנו נרגשים לצרף את מירב לצוות המנצח של החברה להגנת הטבע לקראת אתגרי שמירת הטבע הגדולים שניצבים בפנינו, בטווח הקצר והארוך", אומרת איריס האן, מנכ"לית החברה להגנת הטבע.
דבורי לוי, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בתקשורת: "אני גאה להצטרף לחברה להגנת הטבע. נושא הסביבה קרוב לליבי ואני שמחה על ההזדמנות ליישם את הכלים והידע הרב שצברתי בעולמות השיווק לצורך התמודדות עם אתגרי הסביבה ושמירה על הטבע וליצירת השפעה ושינוי התנהגות בתחום זה".