מירב דבורי לוי מונתה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של קבוצת הארץ. מירב תוביל יחד עם הנהלת הקבוצה את התוכנית למימוש היעדים האסטרטגיים של קבוצת הארץ, ואת הטיפול במותגי הקבוצה, במגוון המופעים שלהם.
מירב דבורי לוי כיהנה עד כה בתפקידי שיווק בכירים בחברת קוקה קולה ישראל, ביניהם ניהול השיווק של תחום מותגי הצמיחה (נסטי, ספרייט, פאנטה, קינלי) וניהול המותג דיאט קוקה-קולה. לפני כן שימשה כמנהלת מחלקת מחקר שיווקי בטלעד (ערוץ 2), ואף מילאה תפקידי שיווק בחברות טלסקר ואסם.
מנכ"ל קבוצת הארץ, רמי גז, אמר: "המטרה ביצירת תפקיד חדש זה בקבוצה, היא ליישם בקבוצה התמחות שיווקית הנשענת על דיסציפלינות מוכרות בתחום השיווק, אשר עד כה לא נוהלו במרוכז בקבוצת הארץ. באיוש התפקיד ניתן, על כן, משקל רב לניסיון בניהול שיווק קלאסי".