פונטים.
פונטים. פונטים
לעיתים
נראה שרק למעצבים העניין חשוב אך לא כך הדבר. לטיפוגרפיה של העסק שלכם (לבחירת
הגופנים אשר אתם משתמשים בהם), יש חשיבות אדירה בתפיסת המותג של הלקוחות שלכם,
במיתוג ובשיווק שלו. לכן, חשוב שתבחרו פונט אשר מייצר את אחד הערכים של המותג או
מתכתב עם השפה של קהל היעד שלכם ויוצר חיבור רגשי כבר מהשנייה הראשונה.
העברת
המסרים בכל הפלטפורמות של העסק
אם מקודם דיברנו על פונטים, כאן נעסוק בהעברת
המסרים הנכונה בכל הפלטפורמות של העסק. שימו לב שאתם מקדישים זמן לנראות של
הניירת, לאיכות הלוגו אשר מופיע באתר שלכם במסכים שונים וגם מפרסמים באופן יצירתי
ומבודל משאר המתחרים. מדבקות לאוטו, חותמת אישית במיילים או אנימציה
בניוזלטרים שאתם שולחים – יכולים לעשות את כל ההבדל.
שימוש
חכם בניוזלטרים
הזכרנו
את הדיוורים אבל שווה להתעכב עליהם משום שהם נחשבים לאחת הדרכים היצירתיות ביותר
למתג ולשווק את העסק שלכם. כיום ישנם מגוון של דרכים קלות ליצור ניוזלטרים אשר
תופסים את העין ומייחדים אתכם מהמתחרים ואפילו ברמת שעת השליחה ניתן ליצור הצהרה.
לכן, שימו לב לתמונות שמופיעות בדיוור, לכפתורים שלו ואפילו לטון אנד סטייל של הכיתוב.
אל
תשכחו את הרשתות החברתיות
כיום
הרשתות החברתיות הם חלק מתרבות הפנאי של כל הגילאים (וממש לא רק של הדור הצעיר)
ומחקרים אחרונים מראים שאפילו טיקטוק השובבה חדרה כבר לגילאי השלושים. לכן, אם אתם
רוצים לשווק את העסק שלכם בצורה יצירתית וליצור ברנדינג איכותי, כדאי לכם לעבוד
נכון בסושיאל מדיה. זה לא אומר שאתם צריכים לעשות סרטונים מרקדים, אבל זה בהחלט
אומר שאתם צריכים להכיר את החוקים הכתובים והבלתי כתובים בכל פלטפורמה.
פודקאסט
לא פחות חשוב מלוגו
אם אתם
מומחים בתחומכם ומוכרים שירות ולא מוצרים, כדאי שתהפכו לאוטוריטה גם בפלטפורמות
הטכנולוגיות. כך שאם בעבר הדיבור היה על בלוג, כיום אתם חייבים לייצר לעצמכם
פודקאסט. ישנם שורה של כלים בכדי לעשות זאת וממש לא צריך אולפן הקלטות מקצועי, אך
חייב להתמיד וליצור תכנים שאף אחד לא ירצה לפספס.