רשת הגלידה "וניליה" יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג חדש בעלות של כ- 2 מיליון ₪. המיתוג החדש כולל שינוי שפה תקשורתית – שיווקית, עליה אחראי משרד הפרסום הדיגטלי "דבי&רון", תחת הסלוגן "וניליה- הגביע המושלם".
האסטרטגיה בגיבוש השפה התקשורתית התמקדה בחידוד הערכים של "וניליה"- מגוון טעמים איכותיים, טריים והרבה –FUN.
מטרת המהלך האסטרטגי הוא לבדל ולבסס את התפישה החדשה של הרשת, לא עוד גלידריה, אלא מותג גלידה יוקרתי וכייפי.
המיתוג יכלול שיפוץ קוסמטי של כל הסניפים לנראות בוטיקית באווירה של חו"ל, אשר מיושם בימים אלו ב-4 סניפי הרשת בתל אביב, ויושלם בכל הסניפים (18) במהלך שנת 2018.