רשת ההנעלה "ליידי קומפורט" מייבאת של נעלי נוחות יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי הכולל מיתוג מחודש, רענון הלוגו, קמפיין פרסומי חדש לעונת סתיו-חורף 2007, בעלות השקעה כוללת בסך כ- 150,000 דולר.
מהלך המיתוג תוכנן על ידי משרד הפרסום "מומה פרסומאים", וכולל עיצוב ורענון מחדש של הלוגו שיופיע כבר על גבי מארזים חדשים של נעלי הרשת החל מהעונה הקרובה, בנוסף פועלת הרשת בשיתוף משרד הפרסום להחדרתו של סלוגן חדש: "נוחות עם נוכחות" (ובאנגלית: Comfort with an Attitude).
לצד מהלך המיתוג תמשיך ללוות את הקמפיין הפרזנטורית של הרשת השחקנית ענת עצמון לעונה נוספת, כאשר הקטלוג החדש יצולם בימים הקרובים. את הקטלוג תפיץ הרשת בדיוור ישיר לכל לקוחותיה, באמצעות 6 חנויות הרשת וב כ-100 נקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ. העונה תככב ענת עצמון גם בשילוט על גבי אוטובוסים, בעיתונות הכתובה ומגזינים ייחודיים.
שלומי איבגי, מנהל השיווק של חברת "ליידי קומפורט", מוסר: "מיתוג הרשת מחדש הוא רק חלק ממהלך התרחבותה של 'ליידי קומפורט' שמרחיבה בימים אלו את הקולקציה המוצעת לבחירה המתמקדת בעיצוב בריאותי ונוח לקהל הצעיר מבלי להתפשר על אופנתיות.