רשת אופנת הנשים "לוצ'י", המתמחה באופנה טרנדית לצעירות ופרושה על פני 22 חנויות ברחבי הארץ נמצאת בימים אלו בעיצומו של תהליך מיתוג מחדש באמצעות חברת המיתוג ניאו-גרופ ומשרד הפרסום מקאן-אריקסון בהשקעה כוללת של 20 מיליון שקל.
במסגרת המהלך גובשה אסטרטגיה להרחבת הפעילות בקרב קהל היעד, חיזוק הרשת כשחקנית מרכזית בזירת האופנה המקומית והפיכתה למותג האופנה המוביל בקרב נשות ישראל הצעירות. הקונספט החדש מבוסס על סגנון בינלאומי יוקרתי הבא להעצים את חוויית הקנייה, כמו גם לחזק את הקשר בין המותג לעולם האופנה בארץ ובחו"ל.
הרשת השקיעה ביצירת שפה מותגית חדשה הכוללת עיצוב מחדש של הלוגו, סניפי החברה, שקיות ואריזות המותג, אתר האינטרנט וכרטיס המועדון.
על מלאכת עיצוב החנויות מופקד מעצב הפנים מיכאל אזולאי. הקונספט החדש נשען על השילוב היוקרתי של הצבעים לבן, שחור וזהב, עם נגיעות מתחלפות של צבעי העונה.
לאחרונה נפתחו שמונה חנויות בקונספט העיצוב החדש בנתניה, ירושלים, אילת, קרית אונו, חיפה, חדרה ועפולה. עד סוף 2008 תסיים הרשת לשפץ את החנויות הקיימות וצפויה לפתוח 12 חנויות חדשות נוספות ברחבי הארץ.
עופרה שביט-לוין, סמנכ"לית רשת "לוצ'י": "תהליך המיתוג מחדש חידד עבורנו את ערכי המותג. חיפשנו אחר שפה חדשה שתשדר כח נשי – girl power וכן טרנדיות וסקסיות, שני הערכים העומדים בראש סדר העדיפויות של הצרכנית הישראלית הצעירה חובבת האופנה".