מיתוג מחדש של ערוץ הקניות

ערוץ הקניות, ערוץ 21, משיק בימים אלה את האריזה הגרפית החדשה של הערוץ. במסגרת המהלך, המהווה שינוי ויזואלי כללי של ערוץ הקניות, עוצבו מחדש הלוגו, הפתיחים לתכניות, נתוני המחירים בסרטי המכירה, אריזת הפרומואים והרקעים הגראפיים הדינמיים. האריזה הגראפית עוצבה על ידי חברת JCS בהשקעה של כרבע מיליון שקלים.



השקת האריזה הגראפית החדשה היא חלק ממהלך רחב יותר של התחדשות ערוץ הקניות שנעשה לאורך השנה האחרונה, שהחל במעבר לאולפני HD חדשים ומתקדמים בהשקעה של למעלה



מ-2 מיליון שקלים. האולפנים החדשים ממוקמים במתחם אולפני ג.ג. גלובוס גרופ בנווה אילן, ומאובזרים בציוד טכנולוגי מתקדם הכולל חדרי בקרה, עריכה, חדר קונטרול, חדר סאונד, חדרי עריכה ותפאורה משתנה. לאחרונה הושקע סכום גדול לצורך הקמת סטים חדשים ויוקרתיים המשלבים אלמנטים דיגיטליים, מקרן וידיאו ומסך ענק.



"בחרנו בקווי עיצוב קלאסיים ונעימים לעין אך בו בזמן משדרים יוקרה וניקיון כמו גם את הערך ואת התדמית המוכרת והאהובה של הערוץ, קו נקי וברור המייצג את מדיניות השקיפות בה נוהג הערוץ כלפי לקוחותיו. אלמנט המדפים נועד להעביר את חווית הקנייה הקלאסית למסך" אומר אורן ז'ורבין, מנכ"ל ובעלים של ערוץ הקניות ומנכ"ל קבוצת דחף, ומוסיף: "אנחנו גאים בצעד המשמעותי שמוביל ערוץ הקניות, שהתחיל במעבר לאולפני HD ומגיע כעת לשיאו במהלך מיתוג חדשני. בחרנו להשקיע בהמשך שיפור חוויית הצפייה והרכישה שאנחנו מעניקים לצופים שלנו, ולתת מענה לביקוש והדרישה הקיימים לרכישה באמצעות הטלוויזיה".

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר