מי אמר שהישראלים לא קונים בדיגיטל ?

דומינו'ס פיצה חוגגת והלקוחות מרוויחים… רק לפני כחודשיים חגגה דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל, את זכייתה בפרס איגוד השיווק הישראלי עם ה- "אפי פלטיניום" על מהלכיה בתחום הדיגיטל, שהוגדרו על ידי מחלקי הפרס כמהלך השיווק האפקטיבי ביותר שנעשה בישראל ב 3 השנים האחרונות. בימים אלו מקבלת החברה חותמת נוספת להצלחה יוצאת הדופן בתחום פעילות הסחר האלקטרוני בישראל – יותר מ- 1,000,000 הזמנות שנעשו רק באמצעות אפליקציית הסחר שלה בכל מערכות ההפעלה בסלולר (אפליקציית האנדרואיד, האייפון, והווינדו'ס פון ובטאבלט עם אפליקציית האייפד). ההישג מרשים עוד יותר לאור העובדה שדומינו'ס פיצה הצליחה להגיע למספר עסקאות זה תוך פחות משנתיים !!



יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה: "מאז שיצאנו לדרך, כעסק המכוון למזמיני הדיגיטל לפני כארבע שנים, חוללנו מהפכה דרמטית בתחום ושינינו את דפוסי הזמנת הפיצות בענף. היום למעלה מ- 50% מכלל המזמינים בדומינו'ס פיצה עושים זאת באמצעות האינטרנט או הסלולר. כשהשקנו לראשונה את אפליקציית הסלולר, בתחילת 2012, תחום ה- Apps עוד היה בחיתולים בארץ, כשלא מעט אנשים אז וגם היום טענו שבישראל סחר אלקטרוני אינו בר השגה. אנו שמחים שקהל לקוחותינו, המזמין פעם אחר פעם באפליקציה או ברשת, מוכיח אחרת. הישראלים אוהבים להזמין בדיגיטל כשמאפשרים להם לעשות זאת בנוחות ובקלות. על כך אנו רוצים להודות ללקוחות, ומזמינים אותם ואת אלו אשר טרם התנסו ליהנות מ 50% הנחה במשך שבוע למזמינים דרך האפליקציות של דומינו'ס !!"



קמפיין 50% ההנחה, לרגל מיליון ההזמנות, מושק השבוע ויימשך עד ה- 26/10 למזמינים באפליקציית הסלולר או הטאבלט בלבד (אין הנחה זו תופסת למזמינים באמצעות אתר החברה). ההנחה הינה על מחירי המחירון ועל כל תפריט המזון למעט שתייה וגלידה.


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח