חברת מי עדן מרחיבה את שיתוף הפעולה, שנחתם בשנה שעברה עם מגזין הבריאות מנטה. במסגרת שיתוף הפעולה, בו משקיעה מי עדן כחצי מיליון ₪ בשנה, בנוסף למגזין "מיני-מנטה" הנשלח ללקוחות "מי עדן עד אליך" אחת לרבעון, ישולב ערוץ מגזין מנטה בתוך אתר מי עדן.
המגזין האינטרנטי יעסוק בנושאים מגוונים כגון איכות חיים, בריאות, תזונה נכונה, ילדים ותינוקות, פעילות גופנית וכושר, הורות ומשפחה ועוד, תכנים אלה ישולבו תחת המדור "בריא לדעת" שבאתר מי עדן.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של חברת מי עדן: "מי עדן חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת ידיעות שורות בשיתוף תחום קונספט ומגזין מנטה לפני כשנה, מתוך מטרה משותפת לקידום אורח חיים בריא ומתן ערכים מוספים ללקוחותינו. הרחבת שיתוף הפעולה, תוך הגשת תכנים נוספים לציבור הרחב דרך אתר האינטרנט של מי עדן הינו מהלך טבעי המאפשר לצרכנים להיחשף למגוון תכנים ונושאים, התואמים את אורח חייהם".
ענת חלפין, מנהלת תחום קונספט-ידיעות שורות: "ההחלטה על המשך שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברה מובילה כמו מי עדן, הינה טבעית מבחינתנו, ומעניקה לנו הזדמנות להרחיב את חשיפת התכנים של מגזין "מנטה" לקהל קוראים רחב, שוחר בריאות ואיכות חיים".