מי עדן יוצאת בקמפיין מיתוג מחדש בהשקעה של למעלה מ- 3 מיליון ₪

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה בקמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד פרסום באומן-בר-ריבנאי בהיקף השקעה של למעלה מ– 3 מיליון ₪.



הקמפיין הינו המהלך הראשון באסטרטגייה השיווקית החדשה של החברה בהשקעה כוללת של כ– 15 מיליון ₪. מטרתו העיקרית של המהלך הינה חיזוק הקשר של המותג למקור (source) בשני אפיקים – רציונאלי ואמוציונאלי, תוך בידול קטגוריית המים המינרליים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.



האסטרטגיה החדשה, מבוססת על חשיבה שיווקית של אנשי מי עדן בליווי איש השיווק וכיום מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי – יעקב קדמי ולימור ארליכמן, (לשעבר מנהלת המרקום של אורנג'). שפת המותג החדשה תעוצב ע"י פיליפ בולקייה (סטודיו ניאוגרופ).



במסגרת רענון המותג, מעמידה מי עדן את מקור המים המינרליים הטבעיים שלה – מעיין סלוקיה והנוף הטבעי של רמת הגולן – באמצעי התקשור של החברה: תויות, מארזי בקבוקים, משאיות ועוד. מעתה, כל החומרים השיווקיים של החברה ישאו חותמת איכות חדשה, ובה תהליך החילחול של המים דרך שכבות הבזלת, כפי שהוא מתרחש בטבע, המעניק למי עדן את הרכב המינרלים העדין והמושלם שלהם.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג