מי עדן ממשיכה בחיזוק המותג: עולה בקמפיין למגוון המארזים בהשקעה של כ-650 אלף ש"ח


חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל, ממשיכה בחיזוק המותג, ועולה בקמפיין המורכב מכמה סרטונים, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של כ- 650 אלף ₪, בערוצים המסחריים.



סדרת הסרטים עושה שימוש בשפה הויזואלית של מי עדן מתחת למים ומציגה את המגוון הרחב של המארזים האישיים הייחודיים למי עדן, לכל שימוש ולכל מטרה. בסיומו של כל סרטון מציגה מי עדן אריזת מוצר המתאימה לדמויות המשתתפות בו: מי עדן בייבי לפעוטות, מי עדן ספורט לאימון היומי, מי עדן משפחתי לגבר ולאשה ועוד.



הקמפיין, נושא את הסלוגן "מי עדן. טבעיים כמו שהטבע התכוון", וממשיך את האסטרטגיה השיווקית של מי עדן לבידול המותג על בסיס הטבעיות, והפעם כאמור עם מגוון הפתרונות האישיים הרחב ביותר.



אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מדגישה: "דווקא היום, כשיש חלופות זמינות למים, חשוב לנו להדגיש את היתרון במים המינרלים הטבעיים של מי עדן, תוך הדגשת מגוון המוצרים הרחב ביותר לצרכן. מים באריזה לכל אחד, בכל זמן ולכל מצב".



אולי יעניין אותך

פתיחת סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''