מי עדן משיקה את הדור הבא של המים המינרליים בטעמים: "מי עדן אקטיב"

מי עדן, החברה המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, הודיעה היום, כי בעקבות הצמיחה בפעילות הישראלית, היא צפויה לבצע מספר השקעות משמעותיות בפעילות העתידית שלה בישראל.



ליאור בן ארצי, מנכ"ל מי עדן ישראל וסגן נשיא הפעילות הבינלאומית, מסר כי: "בשנים האחרונות נהנית מי עדן ישראל מגידול עקבי בשיעורי הצמיחה והרווחיות בשלושת המגזרים בהן היא פועלת: שיווק ישיר של מים מינרליים בכדים, תחום הקמעונאות ותחום פתרונות הקפה לעסקים. על מנת להיערך להמשך מגמות הצמיחה בשנים הקרובות אנו מתכננים השקעות של 60 עד 80 מיליון ש"ח במערך הייצור והפיתוח. ההשקעות יופנו להקמה ושדרוג קווים קיימים בתחומי הכדים והבקבוקים וכפלטפורמת כניסה לתחומי פעילות נוספים אליהם תפנה מי עדן בעתיד."



"המותג מי עדן" מוסיף בן-ארצי, "פועל כיום בתחום השיווק הישיר ב-17 מדינות, עם היקף מכירות כולל של למעלה מ- 1.6 מיליארד ₪ בשנה, כאשר בסיסי הידע לפעילות הגיעו מישראל. המשך גיוון מרחב הפעילות של מי עדן בשוק המקומי יאפשר בעתיד מימוש רחב יותר של הזדמנויות עסקיות גם בשוק הבינלאומי."



יריית הפתיחה היא השקת הדור הבא של המים המינרליים בטעמים: "מי עדן אקטיב" – מים מינרליים פונקציונליים בטעמים בעלי ערך מוסף אמיתי לצרכן. מים מינרליים פונקציונליים בטעמים מציעים לצד מים מינרליים טבעיים איכותיים ובריאים, מגוון טעמים וגם תועלות פונקציונליות משמעותיות עבור הצרכן.



קטגוריית המים הפונקציונאלים בטעמים, הינה אחת הקטגוריות המתפתחות ביותר בתחום המשקאות בעולם. לשם ההמחשה, היקף המכירות של מים פונקציונאליים בטעמים באירופה עומד על למעלה מ- 4.2 מיליארד אירו, לעומת 2.9 מיליארד אירו בלבד למים בטעמים (ע"פ זניט אינטרנשיונל).



אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן ישראל: "תחום המים בבקבוקים צומח במי עדן, למעלה מן הממוצע בשוק, ומגיע לכדי 11% בשנה. יחד עם זאת, אנו תרים כל העת אחר מנועי צמיחה חדשים שיעניקו ערך מוסף אמיתי לצרכן, תוך שמירה על ערכי המותג מי עדן. הבחירה בקטגורית המים המינרליים הפונקציונאלים, עונה למעשה, על 3 דרישות שהיו חשובות לנו בתהליך הפיתוח :מוצר שיהיה מבוסס על המים המינרליים הטבעיים והאיכותיים שלנו, וימולא ישירות מהמקור (מעיין הסלוקייה שברמת הגולן). מוצר ייחודי ומבודל, שלא קיים עדיין בארץ ומוצר עם תועלת בעלת ערך מוסף אמיתי לצרכן – המבוססת מדעית ומחקרית".



את ההשקה ילווה מהלך שיווקי רחב היקף, שיכלול פעילות מאסיבית בערוצי השיווק השונים, בהם, קמפיין פרסום רחב היקף, נראות בנקודות המכירה ופעילות קד"מ גדולה במהלך חודשי הקיץ. בסה"כ, צפויה מי עדן להשקיע במהלך ההשקה כ-6.5 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח