מי עדן משקיעה בשיווק ופרסום ייעודי למגזר החרדי. הקמפיין יעלה בהשקעה של 500,000 ₪

חברת מי עדן עולה בקמפיין למגזר החרדי בהשק'עה 500,000 ₪ באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל. לאחרונה, קיבלה החברה את ההכשר המהודר של בד"צ העדה החרדית ירושלים.



במסגרת הקמפיין הנוכחי קוראת מי עדן לצרכנים להצטרף לשירות "מי עדן עד אליך", שירות השיווק הישיר של מי עדן בכדים עד הבית, תוך הדגשת התועלות שבבר ביתי, לכל בני המשפחה.


מטרת קמפיין הפרסום להגביר את חדירת הברים הביתיים של מי עדן בקרב האוכלוסייה החרדית בישראל.



אורית גזית סמנכ"ל השיווק של מי עדן : "אסטרטגיית פילוח השוק מעניקה הבנה טובה יותר של צרכנים ומאפייני סגנון החיים שלהם. אנו רואים את המגזר החרדי כמגזר חשוב הדורש התייחסות ופעילות שיווקית ממוקדת המתאימה לערכיו ולהרגלי הצריכה שלו."



לאחרונה מי עדן הכריזה על מהפכת מחירים בשיווק הישיר, במסגרתה התאימה את מחיר המים בכדים למחירם בבקבוקים, תוך בניית מספר מסלולי הצטרפות אטרקטיביים בהתאמה אישית. מעתה ההצטרפות למי עדן בנויה משלושה מרכיבים פשוטים: שירות, מתקן ומים.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג