מי עדן עולה בקמפיין בהיקף של 1.5 מיליון ₪ לקראת החזרה לביה"ס

חברת מי עדן יוצאת בקמפיין חדש בתזמון מול החזרה ללימודים. במסגרת זו ולקראת החזרה לבית הספר תשיק החברה מסלול חדש המיועד לקהל היעד של ההורים הרוכשים בקבוקיי מים לילדייהם. הקמפיין יעלה בכל המדיות, כולל טלויזיה, עיתונות כתובה רדיו ואינטרנט. בקמפיין, שהופק על ידי באומן בר ריבנאי יושקעו 1.5 מיליון ₪.



קמפיין חזרה לביה"ס ממשיך את השפה הפרסומית של מי עדן תחת הסיסמא:" 70% מהגוף של ילדיכם הם מים, אילו מים ממלאים אותם בבית הספר?".



לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "עם עליית המודעות של הורים לחשיבות שתיית מים בתהליך גידול ילדיהם, עולה גם המודעות לצורך לשלוח את הילדים עם מים לביה"ס. לכן יצרנו עבורם מסלול חדש המעניק להם מענה גם לכדים עבור הצריכה הביתית וגם לבקבוקים עבור הצריכה מחוץ לבית. אנחנו מתחייבים שההרגלי השתייה בבית ישתנו. הצרכן לעומת זאת לא צריך להתחייב לכלום ולכן יכול לנסות ולראות."



קרדיטים:


משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, סמנכ"ל קריאייטיב: דייויד אדלשטיין, מנהל קריאייטיב: יריב רטנר, סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי, מפיק: אלון שמואלוף, מנהל לקוחות: בני רון, תקציביאית בכירה:אפרת פרנקו, ארטדיירקטור: אמראל שושני, קופירייטר: אסף גון, יח"צ: שטרן אריאלי.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת