'מכבידנט' עולה בקמפיין פרסומי להשקת מהפכה בתחום רפואת השיניים לילדים בישראל



רשת מרפאות השיניים "מכבידנט" מבית 'מכבי שרותי בריאות', עולה בקמפיין פרסומי להשקת מהפכה בתחום רפואת השיניים לילדים בישראל. במסגרת המהפכה, יינתנו כל טיפולי השיניים לילדים עד גיל 6, מבוטחי מכבי מגן כסף ומגן זהב – חינם בכל מרפאות הרשת.



השקת המהלך תלווה בקמפיין פרסומי של משרד יהושע TBWA, תחת הסיסמה: "ילדים נהנים מהחיים, אנחנו במכבי דואגים לבריאות השיניים שלהם". הקמפיין, בהשקעה של 500 אלף דולר , יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה, ברדיו, עיתונות ואתרי אינטרנט שונים.



לדברי מיקי מלכה, מנהל השיווק ב'מכבידנט', "מכבידנט בשיתוף מכבי שירותי בריאות מובילות מהפיכה בתחום רפואת השניים לילדים בישראל". לדבריו, "מהלך חסר תקדים זה יחזק את האסטרטגיה של מכבידנט כמובילת החינוך וההדרכה למניעה והגברת המודעות לשמירה על בריאות הפה והשיניים של הילדים, תוך הבנת הצרכים הבסיסיים של קהלי היעד והקניית השירותים והפתרונות שיסייעו בקידום המהלך".



מלכה מוסיף כי הורים רבים בישראל אינם מודעים לחשיבות טיפול מניעתי בגיל מוקדם ושמירה על שיני החלב של הילדים כבר מגיל צעיר ואף נמנעים מלקחת את ילדיהם לטיפולי שיניים משיקולים כספיים. לפיכך, הטיפולים שיינתנו חינם במסגרת המהפכה יסייעו במניעת בעיות רפואיות העלולות להופיע בעתיד בשיניים הקבועות.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס