אירוע המכירות ShoppingILשנערך ביוזמת תGoogle בפעם הרביעית, נפתחה ביום רביעי ה- 8 בנובמבר בשעה 00:00, למשך 48 שעות עד ליום חמישי בחצות.
לטובת הפעילות אתר zap השוואת מחירים הקים פלטפורמת ייעודית שאיגדה כ- 8,000 מבצעים נבחרים של 1300 בתי עסק . במסגרת זו כל עסק שרצה להיות חלק מהפעילות ולהציג בה יכל לעשות זאת וללא כל עלות בתנאי שעמד בקריטריונים הבסיסיים. הפלטפורמה של זאפ הקנתה לגולשים את האפשרות לחפש את המבצעים הרלוונטיים עבורם לפי הקטגוריות השונות – אופנה, מחשבים, חשמל ואלקטרוניקה, טיפוח ויופי, רכב ואביזרים, מוצרים לילדים ועוד.
לפי נתוני Google ו- zap השוואת מחירים במהלך 48 שעות הפעילות ביקרו כמיליון גולשים בעמוד הבית ובזירת המבצעים של ShoppingIL .
השנה נרשמה עליה של למעלה מ- 50% בכמות הכניסות לאתר ShoppingIL ועליה של כמעט 50% (47%) בכמות המשתמשים הייחודיים (יוניקים) בהשוואה ל-2016.
בסה"כ נצפו באתר כ- 1.55 מיליון דפים, כמעט פי 4 ממספר הדפים הנצפים בשנה שעברה עמד על קצת פחות מ- 400 אלף.
כ- 67% אחוז מהמבקרים באתר נכנסו מהמובייל (לעומת 65% בשנה שעברה)
דרור זליט, מנכ"ל zap השוואת מחירים: "שמחנו לקחת חלק בחג הקניות הישראלי שצומח משנה לשנה ומעניק לגולשים חווית קנייה ייחודית ומשתלמת. השנה פיתחנו זירה ייחודית שמאפשרת לגולשים לנווט בין אלפי מבצעים שווים במיוחד בצורה פשוטה וידידותית. האירוע המיוחד מאפשר לאלפי עסקים להגדיל בצורה משמעותית את הפעילות העסקית והחשיפה ללא עלות, לחלק מהעסקים זאת ההתנסות הראשונה בעולם ה e-Commerce ואנו שמחים לראות עסקים חדשים שמצטרפים למשחק. הזירה הייחודית של zap אפשרה חשיפה לקהל רלוונטי של מיליוני גולשים עם כוונת קניה. כשחקן מרכזי בתחום אנו רואים זאת כמחויבות ושליחות שלנו לקדם את התעשייה ולעזור לעסקים לצמוח ולשפר את החוויה והשירות לגולשים בישראל."