מכללת ACC ו"מאה הימים" בשת"פ: יעבירו קורס ניהול מותגים

מכללת ACC ו"מאה הימים", חברה לניהול שיווק באאוטסוסינג יוצאות בשיתוף פעולה ראשון מסוגו תחת ההגדרה: קורס ניהול מותגים. בהודעה משותפת שהוציאו היום שני הגופים נכתב כי "אל החלל שבין לימודי שיווק לבין 'החיים האמיתיים' של עבודת השיווק, יוצא בימים אלה קורס מעשי ומקיף שנועד לסייע לאנשי המקצוע בתחום השיווק לקבל נקודת מבט רחבה מחד ומעשית מאידך".



הקורס, שיכלול 14 פגישות, משלב הקניית ידע מקצועי עם דרכי חשיבה יצירתיות בניהול השיווק. תכנית הלימודים מציעה לאנשי מקצוע בעלי השכלה שיווקית או ניסיון שיווקי כלים מעשיים לעבודת היומיום – כלים שיעזרו להפוך את התיאוריות ואת הספרים לדרכי פעולה מעשיות. בין הנושאים הנלמדים: הבנת הצרכן, איסוף מידע וניתוחו, גיבוש אסטרטגיה שיווקית ותכנית שיווקית למותג, יצירתיות בניהול מותג, עבודה נכונה בהשקות, פרסום, יח"צ, אינטרנט וממשקים מול הגורמים בתוך החברה.



"כמו כל הקורסים המועברים במכללה" אומרת תרצה גרנות, "גם בקורס ניהול המותג שמנו דגש על שילוב של הרצאות תיאורטיות עם הרבה מאוד עבודת שטח, סדנאות, תרגולים ומשחקי תפקידים. אני מאמינה שרק באופן הזה אפשר באמת לתרגל ולהפנים את הנושאים הנלמדים".



בין המרצים בתחומים השונים: אבי פאר (מכון מותגים), יוש פורת (סמנכ"ל שיווק בדקסון), אמנון גולן (סמנכ"ל פלנינג באדלר-חומסקי-ורשבסקי), סיוון קלינגבייל (דה-מרקר) ועוד.



'מאה הימים' מאה הימים עוסקת בניהול שיווק וניהול מותג במיקור חוץ (אאוטסורסינג), ומאפשרת ללקוחות בכל סדר גודל ליהנות מהידע ומהניסיון הנצבר בטיפול בחברות ובמותגים המובילים בישראל. הצוות המקצועי של מאה הימים מלווה, מתכנן ומעל הכל – מוציא לפועל תכנית שיווקית מוגדרת, משימתית ומכוונת למטרה.

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)