טוטאל מדיה, נציגת דאבלקליק מבית Google המספקת פתרונות טכנולוגיים למיקסום ערך הפרסום הדיגיטלי, משיקה בורסת פרסום בסלולר כשנה לאחר כניסת פיתוח זה לאינטרנט.
בורסת הפרסום בסלולר מאפשרת למפרסמים הגשת קמפיינים בשיטת RTB ( Real time biding) דבר שטרם נעשה בישראל עד כה. בעלי אתרים סלולריים כמו גם מפתחי אפליקציות יוכלו מעתה למכור את שטחי הפרסום שלהם בבורסת הפרסום בצורה אוטומטית ולהיחשף למאות אלפי מפרסמים בארץ ובעולם.
בורסת הפרסום של DoubleClick מאפשרת קשר ישיר ובלתי אמצעי בין מפרסמים ואתרי אינטרנט ומספקת גישה מגוונת ונרחבת לניהול יעיל של מכלול פעילות הפרסום באתר. כעת, יוכלו מפרסמים ומשרדי הפרסום, לרכוש ולנהל קמפיינים בראיה רחבה המשלבת גם את עולם הסלולר, הכולל מרכיבים רבים בהם אפליקציות, אתרי אינטרנט, שירותים ותכנים המוגשים למשתמשים בדרכים שונות.
על פי חברת השיווק הדיגיטלי Latitude באנגליה בחודש מרץ 2012 עולה כי 11.5% מהביקורים באתרים נעשו ממכשירי סמארטפון ו- 3.5% ממכשירי טאבלט. 70% הגיעו ממכשירי iPhone ו- 24% ממכשירי אנדרואיד.
פרסום באמצעות הסלולר מאפשר יכולות ניטור ופרסונליזציה איכותיים וממוקדים יותר, המהווים ערך מוסף למפרסם ואף לקהל היעד עצמו. התהליך, באמצעות בורסת הפרסום, הוא פשוט ומהיר ומאפשר למנהל הקמפיין לבחור מתוך היצע רחב של אפשרויות, תכנים ומחירים, את הפלטפורמה הטובה ביותר עבורו.
יניב לוי, מנכ"ל Total media מציין כי בתחום הפרסום הדיגיטלי בישראל כבר הוכיחה בורסת הפרסום את יכולותיה במיקסום מכירת שטחי פרסום עם שיפור של מעל 150% מהכנסות מפרסום לעומת תהליכי המכירה המסורתיים. מדובר במהלך מתבקש מעצם הגידול המהיר והעקבי בתחום הפרסום בסלולר בישראל. הבורסה מפגישה שני בעלי עניין, בסביבה מאובטחת ברורה ומדוייקת. אנחנו מעריכים שהיקף ההוצאה על פרסום בסלולר ב- 2012 יעמוד על כ- 40 מיליון ש"ח אשר יהוו כ- 8% מסך ההוצאה על פרסום דיגיטאלי בישראל וב- 2013 צפוי גידול של כ- 100% לכ- 80 מיליון ₪, הוסיף לוי.