נפתחה רשת מזון חרדית פרטית למגזר החרדי והדתי בירושלים תחת שם המותג "פשוטזול". רשת המזון נפתחה ע"י האחים אבינועם ואורן ספיר בעלי רשת "סופר ספיר" המונה חמישה סניפים ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על מאה וחמישים מיליון ₪ לשנה.
פשוטזול" נכנסה לפעולה בתחום רשתות ה"הבי דיסקאונט" למגזר החרדי בירושלים. אבינועם ספיר, מנכ"ל הרשת אומר כי הרשת הפרטית תהפוך למתחרה משמעותית ברשתות המזון הציבוריות הפועלות במגזר החרדי בירושלים. ספיר מעריך כי עד שנת 2009 תתרחב הרשת לסניפים נוספים בריכוזים החרדיים בירושלים ובפריפריה המונה אוכלוסיה של למעלה מ-350,000 נפש.
"בעבר היה רושם", אומר אבינועם ספיר, "שהשוק במגזר החרדי רווי וקשה להיכנס אליו לאחר שמופעלות בו כמה רשתות דיסקאונט בתחום מוצרי הצריכה והמזון. אבל מבדיקה מעמיקה גילינו שהרשתות בתחום הזה מאופיינות בהצעת מגוון דל של מוצרים שהם אלה שבעיקר נמכרים במחירי חסכון. אנו הולכים לשנות זאת ולהציע מחירים מוזלים עם מגוון מוצרים רחב. למעשה" מוסיף אורן, "אנו נהיה הרשת הפרטית היחידה הקיימת בירושלים במגזר החרדי ובתור רשת פרטית יש לנו יתרונות גדולים על המתחרים, ההוצאות שלנו נמוכות יותר, אין לנו מטה בזבזני ואנו גמישים ומתאימים את עצמנו לצרכי הלקוחות. אנו יכולים להבטיח שכל מי שיבקר אצלנו יחוש זאת מייד וישוב אלינו, וזה מה שחשוב לנו יותר מכל." יצויין כי מדובר בצעד ראשון מסוגו. עד היום לא היתה בירושלים רשת פרטית בתחום ההבי דיסקאונט למגזר החרדי.
הרשת תשמור במכוון על מראה פשוט. הוא אינו מפואר או בעל עיצוב חדשני, וזאת על מנת להעניק את חווית הקניה הפשוטה: "פשוט ובזול". רמת מחירים נמוכה וקבועה שתתחרה במחירים הזולים בשוק. "הסוד שלנו כרשת דיסקאונט מורכב מכמה פרמטרים", מסבירים אורן ואבי. האחים אינם מתביישים להודות שהם מעסיקים מפקח מחירים המסתובב בין החנויות ואוסף מידע שדרוש כדי לשמור על רמת מחירים זולה. "אנחנו מתחייבים לתת לקהל הלקוחות את המחירים הזולים ביותר בעיר לכל מגוון המוצרים", הוסיפו. לסניף החדש חניון מקורה וממוגן ובו למעלה מ-600 מקומות חניה. הרשת תבצע משלוחים עד בית הלקוח.
לרגל השקת המותג יוצאת הרשת בקמפיין השקה בתקציב מדווח של למעלה מחצי מיליון ₪. קביעת שם הרשת, האסטרטגיה ותהליך המיתוג התבצע ע"י פרסום נטו – הורוויץ. שי הורוויץ, מנכ"ל פרסום נטו אומר כי "הקמת רשת מזון למגזר החרדי מחייבת ייחודיות אמיתית שתחדש לצרכן ותניע אותו לפעולה. בידלנו את הרשת באמצעות השילוב בין מחיר זול ומגוון מוצרים רחב". סיסמת הקמפיין תהיה 'פשוט מהפכה! פשוטזול: הרשת החרדית הראשונה שנותנת גם מבחר וגם מחיר". קמפיין הפרסום יעלה במקביל בעיתונות, מודעות רחוב, בילבורדים, אוטובוסים, רדיו, פרסום בעיתונות מקומית, פעילות קד"מ ופעילות יחסי ציבור בכל אפיקי המדיה.