מלחמת עוף בעוף: לראשונה מאמא עוף תשווק במגרש הפרטי של טבעול


לאחר שמאמא עוף הציגה בהצלחה רבה אלטרנטיבה מזינה ואיכותית אל מול קטגוריית הפסטרמות בדמות המוצר רוסט חזה הודו, קוראת עתה מאמא עוף תיגר על קטגוריית השניצלים הצמחים דמויי הבשר וירקות. במהלך שיווקי זה היא למעשה נכנסת למגרש הביתי שעד כה היה בשליטה כמעט מוחלטת של טבעול. "סדרת המוצרים מציעה שילוב מנצח של שניצל חזה עוף וירקות כשהפיתוח ארך כשנה והוא לווה בחברת ייעוץ מובילה מחו"ל", אומר אלי בן לולו, מנכ"ל מאמא עוף. "הישראלי אוכל יותר עוף מכל צרכן אחר בעולם. ישראל היא מעצמת השניצלים", הוא ממשיך.



מאמא עוף, מאז השקתה בשנת 2000 הצליחה להכפיל את קטגוריית מוצרי העוף המוכנים הנמכרים בישראל. "בחיפוש אחר מנועי צמיחה לחברה, גילינו כי למעלה מ- 70% מצרכני השניצלים הצמחיים דמויי בשר אינם צמחוניים. על בסיס מידע זה פיתחנו סדרת שניצלים העשויים מחזה עוף אמיתי בשילוב ירקות ורכיבים טבעיים", מוסיף בן לולו. "הסדרה החדשה מיועדת לקהל הבוגר ולילדים תוך פניה לקהל הלא צמחוני של צרכני קטגוריית השניצלים הצמחיים ולאנשים המקפידים על תזונה ואורח חיים נכון ומאוזן", הוא מסכם את הקו השיווקי אותו תנקוט החברה בהחדרת המותג לשוק.



דיאה גרש, מנהלת השיווק של מאמא עוף אמרה היום כי "סדרת המוצרים החדשנית מביאה בשורה אמיתית לצרכן – שניצל מחזה עוף אמיתי הנחשב משמעותית בריא יותר מתחליפי בשר.


בבדיקה מול אמהות שערכנו, עלה כי אחת הבעיות העומדות בפניהן בתזונת הילדים היא שילדים אינם אוכלים מספיק ירקות ועוף כאחד. הרעיון של שניצל המשלב עוף וירקות זכה להצלחה עצומה, מאחר ובאמצעות פיתוח זה יוכלו גם הילדים וגם ההורים לסמן V על העוף ועל הירקות באותה מנה".




גודל קטגוריית מוצרי העוף המוכנים היא כ-227 מיליון ₪, כ-6300 טון בשנה. מדובר בקטגוריה המחולקת בין שני מותגים מובילים: מאמא עוף עם נתח שוק כספי של 65% ועוף טוב עם נתח שוק כספי שנתי של 31%.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים