לימור פרידמן, שהקימה את חטיבת האינטראקטיב בלפ"מ לפני יותר מעשור, הודיעה על פרישתה מתפקיד מנהלת חטיבת האינטראקטיב בחברה. פרידמן הקימה את חטיבת האינטראקטיב בלפ"ם בשנת 1999 – חטיבה המובילה קמפיינים בהיקף של 20 מיליון ₪ בשנה ומעסיקה כשמונה אנשי צוות על בסיס קבוע וקבוצה רחבה של פרילאנסים. עם עזיבתה פונה פרידמן לעסקים פרטיים בתחום השיווק האינטרנטי.
חטיבת האינטראקטיב בלפ"ם הפכה תחת ניהולה של פרידמן לאחת מחברות האינטראקטיב הבולטות בישראל. בין הפרויקטים המובילים נמנו הקמת אתר המוסד ופריצתו לתודעת הציבור, הקמת אתר השב"כ, אתר הפרסומים הממשלתי, הזכיה לראשונה בתחרות "שטרודל הזהב" לקמפיין האיידס של משרד הבריאות, קמפיינים למשרד התיירות ועוד רבים.
חטיבת האינטראקטיב מנהלת כיום עשרות קמפיינים אינטראקטיבים ברשת, בארץ ובחו"ל.עבור משרד התיירות, משרד החוץ ורבים נוספים, מנהלת החטיבה שלל קמפיינים בינלאומיים, לקהלים שונים, בארצות היעד.
נתן מאיר, מנכ"ל לפ"ם: "חטיבת האינטראקטיב בלפ"ם סיפקה ללקוחות החברה פתרונות אינטרנט מגוונים ומקצועיים. לימור פרידמן אשר הקימה וניהלה את המחלקה מיום הקמתה, בנתה במשך השנים חטיבת אינטראקטיב מפוארת, שנותנת מענה אסטרטגי וקריאטיבי מקצועי לאלפי קמפיינים ופרוייקטים חשובים ורגישים של הממשלה. היא סללה את הדרך להעברת המידע של הממשלה לאזרח באמצעות האינטרנט. המחלקה שהיא בנתה, מהווה היום את חוד החנית של לפ"מ. אנו מאחלים לה המון בהצלחה".
"אני מסכמת תקופה מרתקת ומעניינת, בה הבאנו את בשורת הפרסום האינטרנטי למשרדי הממשלה", אומרת לימור פרידמן. "בעשור זה ראינו חשיבות עצומה בהעברת המידע הממשלתי לאינטרנט, ושיווק השירותים מתקדמים של הרשויות ומשרדי הממשלה ברשת לאזרח. בתקופה זו בחרנו לא רק לעשות קמפיינים עבור הלקוחות, אלא גם להיות הגוף המקצועי שסולל את דרכם של גופים שהיו נחבאים מעין הציבור לרשת, דוגמת השב"כ והמוסד. אני גאה מאוד בצוות המקצועי שליווה אותי לאורך השנים ואני משוכנעת כי צוות זה ימשיך וייתן מענה מקצועי בשנים לבוא".